• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Yanenzka
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 21.04.2018
  • Yanenzka @yanenzka

    Ben plus üyesi olarak, fazladan tek bir beklenti içerisine girmedim. Çünkü yapmış olduğunuz plus üyeliğe geçiş videosunda, bizim de uzun zamandan beri bildiğimiz nedenleri sıraladınız. Firmalar ürün göndermiyor, reklam alamıyoruz vs yani çark dönmüyordu. Tarafsız olarak tüketicilere bilgilerin aktarılması, firmaların en sevmediği içerik türüdür. Herkes ister ki, pohpohlasın şakşaklasın da enayileri kerterize alalım. Mesela sevgili LP, kalkıp 3 saat bana casper övse, ben mağazasının önünden yine geçmem. Çünkü bilirim o ürün çöp. Ama bilmeyen insanlar sizin sözünüze güvenerek alır ve söylenenlerle tam tersi çıkan bir ürünle karşılaştıklarında, neler olacağını az çok biliyoruz. Ama siz gerçekleri söylemeyi ilke edindiğiniz için yalnız kaldınız ve bizden destek istediniz. Ben de bunu öğrendiğim ilk gün plus abonesi oldum. Hala devam ediyor. Ama şöyle büyük bir hataya düştünüz; bizim maddi desteğe ihtiyacımız var yoksa kapanacağız diye direk söylemek yerine, şunu yapacağız bunu yapacağı diye vaatler verdiniz. Belki de vermek zorundaydınız insanları çekebilmek için. Neticede ben ve benim gibi, deyim yerindeyse kıraathane muhabbeti yapsanız bile soluksuz izleyecek bir kitle olduğu kadar, zengin ve dolgun ekstra özellikler bekleyen bir kitle de vardır. Aradan yaklaşık 5 ay geçti ve indirim kuponları dışında pek bir şey göremedi kimse. Videolar da neredeyse olağan şekilde devam etti. Ben aşırı takip etmiyorum, yalan da olmasın. Biz patreon türü bir bağış kaynağı yaratmak istiyoruz deseydiniz, benim düşüncem çok bir kaybınız olmazdı. Ama olabilirdi de bunu bilemeyiz tabi ki. O plus çok ince bir çizgiydi. Siz de istemeden de olsa o çizgide yanlış tarafa adım attınız. Verilen sözlerin yerine getirilmemesi, inanılmaz büyük bir hayal kırıklığıdır. Ama benim için önemli olan sadece sizin, etrafta soytarılık yapıp firmaların adeta metresi olmuş kanallar içerisinde çöldeki vaha gibi yaptığınız güzel işler, zeytini bile inceleseniz insanı içine çeken güzel sohbet ortamı, benim size destek olmak için yeterli gördüğüm maddelerdi. Ama her güzel şeyin bir sonu vardır cümlesi acı bir şekilde gerçekliğini ispatladı. Lütfen yanlış anlamayın ama, ben yaklaşık 2 aydır işsizim ve yalnız yaşayan bir insanım. Ülkenin bulunduğu ve giderek bataklığın dibine batacağı durumu ortada. Çok zor günler bekliyor hepimizi. Büyük ihtimalle bu ay son kez ödeme yaparak, aboneliğimi kapatacağım. Maalesef elimden bu kadar geldi. Bunun için gerçekten üzgünüm. Akşamı sabahını tutmayan bu ülkede kendimce önlemler almak durumundayım. Sadece buradan değil, birçok yerden giderlerimi kıstım ve kısmaya devam ediyorum. Şimdi birileri, zeka küpü yorumlarıyla "15 tl seni batırmaz korkma" falan demesin o yüzden. Neyse konu daha fazla uzayıp, farklı yerlere çekilmesin. Bundan sonra yapacağım şey, youtube videolarınızı adblocksuz izlemeye devam etmek olacak. Naçizane düşüncem, içerikleri richie rich gibi zenginleştirin. Yoksa çok hızlı şekilde abona kaybetmeye başlayacaksınız. 5 ay çok uzun bir süre ve insanların beklentilerinin büyük çoğunluğu boşlukta sallanıyor. Ama umarım tam tersi olur. Alır yürürsünüz ve firmalarla tek kelime iletişime girmeden, her ürünü şak diye alıp firmaların gün sınırlaması olmadan doyasıya incelersiniz. Eğer kader yüzüme güler de, 10 kişiden 11'inin işsiz gezdiği bu günlerde tekrar işe girersem, hemen tekrar abone olacağım. Umarım ülkemiz için aydınlık günler görürüz.

    09 Ağustos 2018 - 00:48 Beğen 1
  • Yanenzka @yanenzka

    Burada esas olan aboneliklerin kalıcı olması. Burada da büyük iş size düşüyor. İçerik olarak doygun ve aktif olursanız, büyük çoğunluğu kalır. Umarım sene bitmeden 5-10 bin gibi çılgın bir abone rakamına ulaşırsınız. Hayırlısı olsun.

    24 Nisan 2018 - 09:55 Beğen
  • Yanenzka @yanenzka

    Sizi sadece youtube kanalından izliyordum. Siteye girişim 5 olmamıştır. Fakat videoyu izleyince, hemen üyelik açtım ve abone oldum. Umarım çok daha hızlı şekilde büyürsünüz. Videolarınızı her zaman keyifle izledim. Kullanıcıları kandırmadan, her şeyi olduğu gibi anlattığınız için güçsüzleştiniz. Umarım bundan sonra hep birlikte her şeyi başaracağız. 20 bin aboneye ulaştığınız günleri de duyarız umarım. Sağlıcakla.

    22 Nisan 2018 - 14:13 Beğen 12
  • Durum (0)
  • Yorum (3)
  • Takipçi (2)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum