arkadaşlar çin tabletler hakknda yazdıklarınıza katılmıyorum ben suan onlardan birini kullanıyorum ve gayette memnunum hız konusunda hiç bir sorun yok oyunlarda da oynarken herhangi bir sorun yok en ufak bir takılma dahi yok tek sorun şarjlarının az gidiyor olması düzenli bir şekilde şarj ettikten sonra onun da bir zararı yok benim şarjım oyun oynuyorum internette geziniyorum 5 6 saat civarı gidiyor kaliteli bir tabletin sarjıda ortalama 8 9 saatin üstüne çıkamıyor zaten bence 800 liralık tablet almaktansa 200 300 liralık tablet daha mantıklı geliyor bana yine de herkesin kendi düşünceleri kendine doğru gelir ama bence almak isteyenler alıcakları markayı gözleriyle görerek ve iyi bir araştırma yaparak almalarını tavsiye ederim ne de olsa her ucuz tablet iyi olucak diye bir kural yok
arkadaşlar çin tabletler hakknda yazdıklarınıza katılmıyorum ben suan onlardan birini kullanıyorum ve gayette memnunum hız konusunda hiç bir sorun yok oyunlarda da oynarken herhangi bir sorun yok en ufak bir takılma dahi yok tek sorun şarjlarının az gidiyor olması düzenli bir şekilde şarj ettikten sonra onun da bir zararı yok benim şarjım oyun oynuyorum internette geziniyorum 5 6 saat civarı gidiyor kaliteli bir tabletin sarjıda ortalama 8 9 saatin üstüne çıkamıyor zaten bence 800 liralık tablet almaktansa 200 300 liralık tablet daha mantıklı geliyor bana yine de herkesin kendi düşünceleri kendine doğru gelir ama bence almak isteyenler alıcakları markayı gözleriyle görerek ve iyi bir araştırma yaparak almalarını tavsiye ederim ne de olsa her ucuz tablet iyi olucak diye bir kural yok