İnceleme çok güzel olmuş emeğine sağlık. Ben de aynı öğütücüden aldım, türk kahvesi için öğütme ayarı en sonda olsun deniyor fakat o ayardayken değirmeni çevirmek çok zor oluyor hatta acayip rahatsız edici sesler çıkıyor seramik birbirine sürttğü için, bu konuda söyleyecek bir şeyiniz var mıdır.
@seyhansayit @berkaroon
Evet ben de dediğiniz gibi yaptım zaten, en sondan birkaç tık daha gevşek bir ayarda. Zaten şöyle bir durum da var, ayarlama aparatıyla en sona kadar çevrilebiliyor, aparatsız çevirdiğimde o kadar sıkı olmuyor parmağımı acıtıyor. Ama genel olarak memnun gibiyim, şu ayarlara zaman içinde alışırım gibime geliyor, her şeyden önemlisi taze çekilmiş kahvenin tadı da kokusu da ayrı güzel oluyor.