O işlemciye 5090 bile gider, 50 BİN küsür passmark puanı var:) çoğu masaüstü işlemciden iyi, o puanı alacak masaüstü işlemci alayım desen min 25 bin liradan başlıyor...
O işlemciye 5090 bile gider, 50 BİN küsür passmark puanı var:) çoğu masaüstü işlemciden iyi, o puanı alacak masaüstü işlemci alayım desen min 25 bin liradan başlıyor...
@ufkabakan Bende de 4 GB'lik kingston ram 3 tane 2 GB'lik patriot ramle beraber sorunsuz çalışıyor. Ben çalışır diye umuyorum ama çalışmayabilir de?
@ufkabakan İşte bendeki anakartta görür mü, sorunsuz çalışır mı acaba? Birinden alıp denecek imkanım da yok maalesef..
1600 lira civarına 2x8 16 GB sıfır bellek bulmuştum bir iki yerde satılıyor keşke olsaydı bir süre daha kullanırdım emektar pc'yi... 2X4 GB belleklere bakacaz artık... Yeni sistem toplayım desem soğutuculu 16 gb bellekler 7000 liradan başlıyor! Daha bir ay önce 2500 liraydı..
Şuanda 3 tanesi 2 gb patriot ve bir tane de kingston 4 gb ram beraber çalışıyorlar. Bir kaç kez sorun oldu ama şuan çalışıyorlar. Ama siz 8 gb'ları görmez diyorsanız hiç maceraya girmeyelim o zaman?
Aynen ram fiyatları uçmuş 1 ay önce 2.500 lira ram aynı yerde 10 bin lira olmuş bu nedir arkadaş, nasıl bir simülasyondur böyle? Bir yerlerden borç harç bulup bir sistem toplasaydım keşke, 16gb ram ve 1 tb m2 sdd'yi sadece 5000 BİN lira alabiliyordum 🙁 şimdi sadece RAM en ucuz yerde 7 bin lira!
Anakart gigabyte x58 extreme... Şuanda 2+2+2+4 gb toplam 10 gb ram ile sorunsuz çalışıyor ama yetmiyor işte 2gb olanları emekliye ayırıp 2x8 gb alırsam bir de şuan takılı 4 gb ile toplam 20gb ram ile bir süre daha kullanmak istiyorum..
Aynen abi x58 bir anakart toplamda 24 gb destekliyor 6 slot var benimde aklıma şu geliyor 24'ü 6'ya bölersek 4 yapar acaba 4gb üstünü destekleri mi emin değilim?
Büyük ihtimal parasını eksik verdiler heralde yarım bırakıp gitmişler abi böyle olmaz ki?
Evet aklımda öyle birşey de var olmadı öyle yapacağız artık. Düzgün güncel bir kartta 2k'dan aşağı yok gibi?
Yani ihtiyacımız olan yöntem REPEATER özellikli bir cihaz oluyor değil mi?
Ooo incelemesi gelmiş alamayacağız ama yide de bakalım, teknolojiyi takip edeceğiz mecbur. Belki birgün döviz kurları ciddi bir oranda düşerde bizde sahip oluruz?! Ha ben alacak olsaydım "S" olan modelini alırdım.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Adamlar çok önemli şeyleri garajda icat ediyorlar, ışık hızını da garajda bulurlarsa şaşırmam 🙂