• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

vedatozmen
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • vedatozmen @vedatozmen

    Yani askerlik isteğe bağlı olmalı ama yapmak istemeyip firar eden de vatandaşlıktan mı çıkarılmalı 😄

    15 Ağustos 2021 - 11:58 Beğen 6
  • vedatozmen @vedatozmen

    @vedatozmen bu arada f16 yük kapasitesi tabii ki 4-5 tondan daha fazla ama kapasitesinin tamamı kadar su taşıyamayacaktır

    02 Ağustos 2021 - 14:40 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    @coolnquiet şu anda yaklaşık o kapasitelerde su taşıyabilen helikopterler ve iki katı su taşıyabilen amfibik uçaklar kullanılıyor. Üstelik bunlar su kaynaklarından kolaylıkla ikmalde bulunabiliyor. Tek sortide 4-5 ton suyu döküp üsse geri dönmek zorunda kalan bir jet her anlamda verimsiz olacaktır.

    02 Ağustos 2021 - 14:34 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    Gürcan Okumuş (TÜBİTAK SAGE Müdürü) kimyasalların açık alanda etkili olmadığını söylemişti

    02 Ağustos 2021 - 14:22 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    Yük kapasiteleri çok yetersiz, -yanlış biliyor olabilirim ama- yüksek hız yangın söndürme uçakları için iyi değil diye biliyorum, hepsinden öte saatlik uçuş maliyeti çok yüksek

    02 Ağustos 2021 - 14:16 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    @johan28 ekserisi akraba; atsan atılmaz, satsan satılmaz. Hayır ısrarla arama sebepleri de komik şeyler oluyor. “İnternetimiz iki gündür yavaş, niye?” Ne bileyim ben! 😄

    22 Temmuz 2021 - 23:12 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    @johan28 o da işe yaramıyor bazen. Beni aradıklarında meşgule atarsam tekrar tekrar arıyorlar ki acil sanıp açayım.

    22 Temmuz 2021 - 19:08 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    Yanması için Li-ion olması gerekiyor, lityum polimerlerde yanma/tutuşma/patlama olmuyor bildiğim kadarıyla. Yanlış biliyor da olabilirim tabii.

    22 Temmuz 2021 - 15:25 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    Çok geçmiş olsun. Bende lokal ağrı dışında yan etki olmadı. Hatta annem biraz hastalık hastası olmasına rağmen onun da şikayet ettiğini duymadım. Siz her ihtimale karşı bir doktora görünün bence. Ya da en kötü aile hekiminizi arayıp bilgi alın.

    21 Temmuz 2021 - 17:13 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    @passenoir tekir candır. Sizinki de çok tatlı, Allah bağışlasın.

    14 Temmuz 2021 - 09:45 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    Kediden ne beklediğiniz de önemli. Bizde bir Van bir de tekir var. Her iki kedi de çok aktif, ele avuca sığmayan türden; o yüzden dışarıda vakit geçirmeyi çok seviyorlar. Ben de kedileri biraz serbest bırakmayı tercih ediyorum. Bahçede gönüllerince koşup oynuyorlar, hatta bazen komşuları ziyarete gidiyorlar ama yorulunca eve geri geliyorlar. Açıkçası bizimkilerin en sevdiğim yanı da “kimseye eyvallahım yok” tavırları. 😃

    14 Temmuz 2021 - 09:37 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    @gokhans o kötüymüş. Telefoncularda sim kart kesme aletleri oluyor, onu bir deneyin isterseniz. 5 liraya falan kesiyorlar genelde.

    13 Temmuz 2021 - 14:26 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    Eski kart 4G uyumlu değilse ek ücret istemiyorlar, ama onun dışında yanlış bilmiyorsam bütün operatörler sim değişimini parayla yapıyor. Türk Telekom’da en son 25 liraydı, Vodafone ve Turkcell’de ne kadar bilmiyorum ama üç aşağı beş yukarı o civarda isterler yine. Yalnız şöyle bir şey de var; yeni sim kartı ana bayiden almazsanız kendi karını ekleyip daha yüksek fiyattan verebilirler -ki genelde öyle yapıyor alt bayiler. Vodafone’un Red müşterileri için adrese teslim hizmeti vardı ama kesin bilgi için müşteri hizmetlerini arayın yine.

    13 Temmuz 2021 - 13:37 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    @gamsizm konudan bağımsız, bundan 5 yıl önce Özkan Abi’ye denk gelmiş ayak üstü konuşmuştum. “MG ile beraber kameralarla ilgili bir video yapacağız, büyük ihtimalle gelecek ay yayınlanır” demişti. O “gelecek ay” hiç gelmedi. Çok beklemiş, sonunda ümidimi yitirmiştim. Alacağın olsun Özkan Abi.

    08 Temmuz 2021 - 10:01 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    @felixfelicis sizin ayrımcı bir düşünceyle yazdığınızı düşünmemiştim zaten. @srknozer ‘in de “ayrımcı” derken sizi değil, ayrı bölümlerde tutulmaları halinde ortaya çıkacak durumu kastettiğini biliyorum. Ben sadece cezaevi ortamının sivil ortamla karıştırılmaması gerektiğini belirtmek istedim. Onun dışında cezaevlerinde mahkumlara insani bir ortam sağlanması gerektiği konusunda da hemfikiriz.

    06 Temmuz 2021 - 00:48 Beğen 2
  • vedatozmen @vedatozmen

    @srknozer kişinin hissettiği gibi yaşaması, ayrıma tabi tutulmaması vs ayrı mesele; cinsiyet değiştirmek için ameliyat olmamış bir mahkum biyolojik olarak erkekse erkeklerin arasında, kadınsa kadınların arasında cezasını çeker normalde. Yalnız bahsettiğimiz yer hapishane. Burada çok büyük istismar olacaktır. Sadece diğer mahkumlar tarafından değil, cezaevi personeli tarafından da istismara uğrayabilirler -ki yaşanmış örnekleri var. Söylemek istediğim şey şu: sivil hayatta bu kişilere ayrımcılık uygulanmamasını beklemek normal, ancak hapishane ortamı çok çok farklı bir ortam. "Biraz değişiklik olsun, hastaneye gideyim" diyerek tel, ve hatta jilet yutan insanların arasında bu beklentiye giremezsiniz. @felixfelicis 'in yanıtında ayrımcı bir durum yok bence.

    06 Temmuz 2021 - 00:10 Beğen 1
  • vedatozmen @vedatozmen

    Türkiye’de benim gördüğüm şu şekilde oluyor: Eşcinsel olduğunu söylüyorsa erkek ve kadın mahkumlardan ayrı bir odaya alınıyor. Tabii bu söylediğim, şahsen tanık olduğum tek kişilik bir vaka. Birden fazla kişi olunca nasıl bir yol izleneceğini bilmiyorum.

    04 Temmuz 2021 - 19:33 Beğen 2
  • vedatozmen @vedatozmen

    Kodu söylemek yetiyor

    17 Nisan 2021 - 06:08 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    iphone'u bilgisayara bağlayıp ios son sürümünü tekrardan yükleyin

    09 Şubat 2017 - 13:40 Beğen
  • vedatozmen @vedatozmen

    Mersinli bir arkadaşım hayatında ilk kez kar gördü, bir heyecan yaptı sorma. Sonra da bana "sen niye hiç tepki vermiyorsun" dedi. Bilmiyor ki benim memleketimde kış 5-6 ay sürüyor.

    26 Aralık 2016 - 10:49 Beğen 1
  • Durum (6)
  • Yorum (40)
  • Takipçi (39)
  • Takip edilen (118)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum