Sayın Hasanofke, sizin karşılaştığınız durumun aynısı benim başıma geldi... Araba teybinin (android) menüsüne giriş yapamıyorum. Nasıl bir çözüm buldunuz, düzelme yaşandı mı? Selamlar...
Son bir saat içinde 221 ziyaretçi, 134 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sayın Hasanofke, sizin karşılaştığınız durumun aynısı benim başıma geldi... Araba teybinin (android) menüsüne giriş yapamıyorum. Nasıl bir çözüm buldunuz, düzelme yaşandı mı? Selamlar...