udeba @udeba 06 Mart 2015 - 23:21 #CepTelefonuFotoğrafçılığı#nokialumia1520 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 Whooosh @whooosh Masaüstü arkaplanı yaptım, teşekkürler. 07 Mart 2015 - 10:59 Yanıtla Beğen 3 İptal
Masaüstü arkaplanı yaptım, teşekkürler.