Sony tabiki ses ürünlerinde özellikle başarılı bir firma ve kulaklıkları ''şayet'' orijinal ise çok yüksek ses kalitesine sahip ancak bu örnekte de görüldüğü üzere fiyatlar uçuk maalesef. Piyasada da ne yazık ki büyük tekno marketlerde bile sahteleri ya da düşük kaliteli ama yine de pahalı modelleri bulunuyor. Zira 44,90 TL'ye aldığım modelinden kesinlikle zerre kadar memnun kalmadım ve tabi geri de iade edemedim. Bunun yerine yine benzer fiyata aldığım ''Urban Revolt Duga'' kulaklıklardan ise son derece memnun kaldım, kesinlikle öneriyorum. Şu aralar yeni bir kulaklık arayışında olanlar ve bütçesi de 40-50 TL arası olanlar mutlaka düşünmeli diyorum. Hem ses kalitesi hem kulaktaki rahatlığı ve hem de mikrofon/ses kontrol tuşları anlamında çok kullanışlı, şık ve kaliteli bir ürün. Hemen hemen aynı fiyat aralığında bir de skullcandy marka kulaklıklar var onlar da gayet kalitelidir ancak heryerde satılmıyorlar, teknosanın istanbuldaki şubelerinde var sanırım. Fiyatı biraz daha yüksek (60 tl) Ama yine de düşünülebilir.
Şimdi arkadaşlar öncelikle şunu söylemek isterim ki kulaklıklar bu fiyat aralığına göre gayet başarılı ses kalitesine ve tabi ki tasarıma sahip ancak maalesef tüm bu artılarını perdeleyen çok kötü bir yanı var ki özellikle almaya niyeti olanlara uyarı niteliğinde olsun, kabloları inanılmaz dayanıksız ve maksimum 2 ay sonra mutlaka bir yerden kopuyor ve ses gidiyor. Tabi bunda dış kablonun çok ince ve yassı olmasının etkisi çok büyük ama fiyat olarak çok da az olmayan (şuan 45 tl) bir miktar verilen bu kulaklıkta bu tarz bir sıkıntı çıkması üzüyor. Ben arka arkaya 2 adet aldım ikisi de aynı sorunu çıkarttı, bir daha almayacağım kesin ama keşke daha sağlam yapsalardı da bu ses kalitesini kaybetmeseydik. Ben aynı zamanda Philips ve Sennheiser de kullanıyorum ancak gerçekten ses seviyesi/kalitesi/bas seviyesi anlamında içlerinde en iyisi bu idi. Zaten Hollanda malı bir kulaklık ve Hollandalılar kalite anlamında güzel şeyler yaparlar. (Bknz: Philips)