Benim siparis iptal edilmis. Dun gece kartla odeme yaptiktan sonra siteye dondugumde site hata vermisti ama siparis "Odeme Bekleniyor" statusunde acilmisti. Kart hareketlerinde de islem olmamisti. Ben de gece yogunluktan dolayi emin olamadigim icin gun icinde kart hareketi olmazsa havale ile gonderim saglicaktim. 24 saat bekleme suresi vardi, elle mi iptal edildi acaba?
Benim siparis iptal edilmis. Dun gece kartla odeme yaptiktan sonra siteye dondugumde site hata vermisti ama siparis "Odeme Bekleniyor" statusunde acilmisti. Kart hareketlerinde de islem olmamisti. Ben de gece yogunluktan dolayi emin olamadigim icin gun icinde kart hareketi olmazsa havale ile gonderim saglicaktim. 24 saat bekleme suresi vardi, elle mi iptal edildi acaba?