Bende aynı monitörü aldım 20 gündür kullanıyorum son zamanlarda sıcakların artmasındanmıdır bilmiyorum çok aşırı ısınıyor. Açıklamada da belirttiğiniz gibi 1-2 saniyelik anlık ekran gidip geliyor. Ve bir kaç gündür görüntü gidiyor arkada oyun vs. varsa çalışmaya devam ediyor reset atmadan görüntü geri gelmiyor. Önceki monitörüm de bu sorunlarla hiç karşılaşmadım msi mag274R kullanıyordum. Kasadan olduğunu düşündüm başka monitör ile denedim sorun yaşamadım. Vatan dan aldım cihazı mağzadan alımda iade yok sanırsam servise göndercem umarım sorun çözülür.
Bende aynı monitörü aldım 20 gündür kullanıyorum son zamanlarda sıcakların artmasındanmıdır bilmiyorum çok aşırı ısınıyor. Açıklamada da belirttiğiniz gibi 1-2 saniyelik anlık ekran gidip geliyor. Ve bir kaç gündür görüntü gidiyor arkada oyun vs. varsa çalışmaya devam ediyor reset atmadan görüntü geri gelmiyor. Önceki monitörüm de bu sorunlarla hiç karşılaşmadım msi mag274R kullanıyordum. Kasadan olduğunu düşündüm başka monitör ile denedim sorun yaşamadım. Vatan dan aldım cihazı mağzadan alımda iade yok sanırsam servise göndercem umarım sorun çözülür.