@gokhann_ gökhan beyle aynı düşüncedeyim, 1 hafta öncesine kadar S7 EDGEM vardı, 3600 lira para saydım alnımın teriyle kazandığım parayı sayarak aldım..şayet +1400 lira daha fazla verip 93 model MAZDA 323 HB kasa araba alabilirdim, her neyse ben bu telefonla vr gözlüğü kullanmasını seven biriyim ancak vr gözlük ile kullanıldığında aşırı ısınma yapıyor 1 hafta önce vr gözlükden cihazımı aşırı ısındığı için çıkardım aradan bir saat geçti cihaza baktım soğumuş sonra cihazı şarza taktım ekran ışığı yandığında şok oldum ekrandaki ışık yanıp sönüyor ve çizgiler oluşmuş ekranın şaftı kaymış resmen hemen servise götürdüm bugün sorduğumda ise verilen yanıt cihaz garanti dışı 1300 lira masrafı vardır. benim verdiğim yanıt ise sizi 1300 lirayı kurban ederim 🙂 gerekirse 10 bin lira harcıycam ve SAMSUNG DAN hakkımı seve seveee alıcam arkadaşlar...bir daha samsung mu töbeler olsun.. ARTIK APPLE.....
@gokhann_ gökhan beyle aynı düşüncedeyim, 1 hafta öncesine kadar S7 EDGEM vardı, 3600 lira para saydım alnımın teriyle kazandığım parayı sayarak aldım..şayet +1400 lira daha fazla verip 93 model MAZDA 323 HB kasa araba alabilirdim, her neyse ben bu telefonla vr gözlüğü kullanmasını seven biriyim ancak vr gözlük ile kullanıldığında aşırı ısınma yapıyor 1 hafta önce vr gözlükden cihazımı aşırı ısındığı için çıkardım aradan bir saat geçti cihaza baktım soğumuş sonra cihazı şarza taktım ekran ışığı yandığında şok oldum ekrandaki ışık yanıp sönüyor ve çizgiler oluşmuş ekranın şaftı kaymış resmen hemen servise götürdüm bugün sorduğumda ise verilen yanıt cihaz garanti dışı 1300 lira masrafı vardır. benim verdiğim yanıt ise sizi 1300 lirayı kurban ederim 🙂 gerekirse 10 bin lira harcıycam ve SAMSUNG DAN hakkımı seve seveee alıcam arkadaşlar...bir daha samsung mu töbeler olsun.. ARTIK APPLE.....