Ayarlarda kapatmış olmama rağmen “Takip ettiğin bir yazıya yorum yapıldı” maillerini almaya devam ediyorum. Neyi yanlış yaptım? 😔
Ufuk
Kayıt tarihi: 29.03.2017
Teknoloji, fotoğraf ve bilişim heveslisi bir dinozor.
Ayarlarda kapatmış olmama rağmen “Takip ettiğin bir yazıya yorum yapıldı” maillerini almaya devam ediyorum. Neyi yanlış yaptım? 😔
Plus aboneliğimi başlattım, başım göğe ermedi. Neden? 😛
Paramı almanız için geldim, ne yazık ki abonelik butonunu bulamadım. 🙂
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Tamam. o_O
Demini almamış
Tamam, çökmesini bekleyeceğim.
ermiştir, ermiştir 🙂
Bir iki plus esprisi gör erer erer.