Mükemmel
%7 olan pay sanırım. Bence önemli bir konu kaldırılması. Bir de geri ödeme mevzuu var
@paralelport google hangouts ile bi röportaj yapmıştı LP 2014te. Bence @hkellecioglu, @gamsizm ve @leventp bu şekilde bi skype ya da google hangouts uygulamasıyla youtube üzerinden canlı yayın yapabilir. Sonuçta burdaki kimsenin yayın kalitesi kötü neden DSLR kullanılmadı ışık berbat beyaz ayarı bozuk diyeceğini sanmam bu haber için. Tek gereken şey fedakarlık...
Henüz hiçbir teknoloji sitesinden bir açıklama videosu düşmemiş. TS ekibi bu haberi videoda açıklasa en az 100.000 izlenir. Bence kaçırmayın derim @gamsizm
Kısacası LP'nin tüm önerileri kabul edilmiş. Bence en azından güzel bi yılbaşı hediyesi verdi BTK.
https://www.btk.gov.tr/File/?path=ROOT%2f1%2fDocuments%2fKurul+Karar%C4%B1%2f(518)_(10)+Adil+Kullan%C4%B1m+Noktas%C4%B1.pdf
Önce oku istersen kardeş. Hemen sözcüye laf atma
Doğru Arkadaşlar:)
11. 31.12.2018 tarihi itibarıyla AKN uygulamasına son verilmesi
şeklinde noktalamış BTK raporunu bu da linki.
https://www.btk.gov.tr/File/?path=ROOT%2f1%2fDocuments%2fKurul+Karar%C4%B1%2f(518)_(10)+Adil+Kullan%C4%B1m+Noktas%C4%B1.pdf
Bu arada bu sene AKN'lerde değişiklik yapılacakmış. Notta mevcut....
TS ekibindenden videolu hızlı bir durum değerlendirmesi isteyenler?
@ad33p O söylediğinde de haklısın. TS'nin yazılı haber konusunda bir gelişimi yok. fakat sitenin kuruluş trailerı; ki şu linkten başını izleyebilirsin https://www.youtube.com/watch?v=qkDIlM3Vjs4; da diyor ki 3 sitenin kullanıcı kitlesine günlük videolar seyrettirmek... Bence TS'nin en büyük eksiği de bu; çünkü eskiden haberler yine DHW PClabs'tan okunabiliyordu fakat artık o siteler yok. LP'nin muhteşem yazıları da tarihin "tozlu raflarında"...
https://youtu.be/cHnE5R-RNZA?t=952 ve https://youtu.be/cHnE5R-RNZA?t=895 bu konuşmaları izle @ad33p kardeşim ondan sonra bi daha söyle bu sözünü
Ben bugün mesela Eylül 2011 podcastlerini dinledim. İnanın hâlâ dinleniyor. Şirketlerin şu anki konumuna nasıl geldiğini hamle hamle öğrenebiliyorsunuz arşiv podcastleriyle. bence müthiş birşey ama kaan ve metenin kaybedenler kulubü gibi birşey bu da. Reytingi yüksek ama para etmiyor.
#xiaomi Microsoft Xiaomi MI4 ve MI5 için windows 10 ROM'u yayınlamış. LP'ye yeni telefon olarak yakışır diyorum
Kinguin'den 134'e aldım ben. 180 tl verilmez. Origin dışı marketlere bakın.
LP'yi özlemişim. Ama artık anakart incelemeleri, yeni sistem toplamalar ve içimizde kanayan yaramız tozlu raflar gelmiyor vessleam
Bence ya işlemcinin ya da GPU'nun yerini yanlış konumlandırdılar.Bu işin sadece Pilden kaynaklandığını düşünmüyorum. Yani s7'de yanmayan pil Note 7'de nasıl yansın?
17 milyar dolar zarardan bahsediliyor. Yatırımcılar açısından daha güvenli şirketler var. Pek çok fabrika kapatılması ve Pek çok Ar-Ge faaliyetine son verilmesi gerekecek. Bir de bundan sonraki telefonlarına insanlar güvenebilecek mi? O da ayrı bir soru tabii. Şirketin değiştirip güvenli dediği telefonlar da patlıyorsa kullanıcılar için bu ciddi sıkıntı....
Sıkıntıdan 2012 videolarını dinliyordum. Tam sevindim derken LP yok....
Aynı zamanda Levent Abi'nin ikizlerinin doğum günü oluyor.... Hatırlarsanız suadiyedeki ilk podcastte yoktu 😀
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Geçen haftaki gündemlerde HB satılmak isteniyor gibisinden bir şeyler söylemişti LP, bu hafta da Amazon eski CEO ile görüşüyor haberleri çıktı. İlla ki buraya gelecekse bir yer açacak firmalarla bir ton anlaşma yapacak filan... Benim şahsî görüşüm eBay nasıl gittigidiyor'u alıp Türkiye'ye geldiyse Amazon da sil baştan kurmak yerine HB'yi bünyesine katıp yoluna devam edecektir. Buna katılınır ya da katılınmaz; fakat benim görüşüm bu. TS ekibinden beklentime gelince bu hafta gündemin sarkacağını söylediler. Bence bu haberi 10 gün sonraya atmamalılar.