TS'nin "medeniyetle kavuştuğu" ve metroızdıraplıktan teknoızdıraplığa geçmesinin üzerinden 4 yıl geçmiş. Levent Abi'nin 4 yıl önceki podcastte çattığı Vatan Şaşmaz ise hala metrobüslerde aranıp bulunamıyor. Anmak lazım dedim 😀
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hatırlıyorum 😀
Aynı zamanda Levent Abi'nin ikizlerinin doğum günü oluyor.... Hatırlarsanız suadiyedeki ilk podcastte yoktu 😀
Vatan şaşmazda kaybedenler kulübünü tehdit eden adama döndü 😃 (kim lan bu )