merhaba ben 7 sene önce panasonic tx-l47etw60 47 3d tvsi hala kullanıyorum çok memnunum bugün alt alt marka 4k tvlere değişmem görüntüsündem çok memnunum
merhaba ben 7 sene önce panasonic tx-l47etw60 47 3d tvsi hala kullanıyorum çok memnunum bugün alt alt marka 4k tvlere değişmem görüntüsündem çok memnunum
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
4 k 3d tv aeıyorum bulamıyorum