• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Tanju Çalışkan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 03.03.2015
  • Tanju Çalışkan @tanjucaliskan

    yorumlar oldukça ağır olmuş bence...ürünün yazılı degerlerine bakıp yorum yapan arkadaşlar için kısa bir yazım olacak... 29.02.2015 te 1000 tl ye HP SLATE 21 PRO satın aldım...bu tanıtılandan farklı olarak 2 gb ram 16 gb dahili hafızaya sahip olup,hdmi girişi bulunmaktadır.ayrıca monitör ve ekran olarakta kullanılabilmektedir.ürünü değerlendirirken fiyatı-kalite oranına da bakmak lazım.muadil ürünler 2000 tl lerden başlıyor...ürün oldukça hızlı,tepkimeleri çabuk veriyor..android olmasının dezavantajları oldugu gibi avantajlarını da unutmamak gerekir..bu dogrultuda kullanım şekline göre seçim tercihi ön plana çıkar..günlük uygulamalar,faca,hotmail,twitter,gmail vs gibi uygulamaları kullanıyorsanız bence ideal bir ürün.bunları senkronize edip aynı android telefon gibi kullanabilrsniz.masaüstü cihaz oldugunu unutmadan beklentilerimizi olusturmak lazım.bu yönden oldukça pratik bir cihaz..microsoft olmadıgı için bazı programları ücretli indirmek zorunda kalabilirsniz ancak telefonunuzda yüklü olan uygulamaları da yükleyebilirsiniz.ürünüe flash bellek yada harici diskle kullanabildiğiniz için 16 gb oldukca yeterli bir alan.ekran cözünürlüğü ve kalitesi bence cok iyi,film video izlemek için kullanabilir,kamerasi sayensinde görüntülü görüşme yapabileceginiz uygulamaları kullanabilirsiniz.whatsup viber gibi uygulamalar içinde ideal..işlemcisi gercekten oldukca hızlı...bu ürünü laptop-pc ile akıllı telefon-tablet karşımı olarak düşünebilirsiniz.her iki ürününde özelliklerine sahip olmakla birlikte,kullanma şekline göre her iki ürüne göre avantaj ve dezavantajları mevcuttur.fiyat-kalite dengesini göz önüne aldıgınızda bence çok başarılı bir ürün,paranıza çöpe atmaz tam aksine ödediğiniz paranın karşılıgı alırsınız.bugün 10 inç tabletleri 800-1500 tl li fiyatlarda oldugunu düşünürseniz bu ürün 10 larca kez fark atar bu cihazlara...bugün laptopnuzun ekranı kırılsa,sadece ekrana ödeyecegınız para 350-600 t arasındadır..bu ürünün 21 inç dokunmatik bir ekrana sahip oldunu unutamak gerekir...o yüzden de eleştiri de bulunurken gercekçi olmak lazımdır,almayacagınız bir ürünü kötülemek ,olumsuz yorum yapmak kolaydır,önce biraz araştırın bakın,dokunun,kıyaslayın..sonra gördüklerinizi yazın derim,daha aydınlatıcı olur en azından..begenip begenmemek tamamen ayrı bir iştir...

    03 Mart 2015 - 17:35 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (1)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Asus Pen

25

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum