@12ozkan123 Curved daha fazla görüş açısı sağlıyor diyorlar.Özellikle oyunlarda daha fazla odaklanma v.s
Bende kullanmadım,kullanan memnun kalan var mi acaba?
@12ozkan123 Curved daha fazla görüş açısı sağlıyor diyorlar.Özellikle oyunlarda daha fazla odaklanma v.s
Bende kullanmadım,kullanan memnun kalan var mi acaba?
Fiyat olarak 100tl daha ucuz ve ips olması almak için mantıklı ama digerininde curved olması güzel.Hala kararsızım
Fiyat olarak 100tl daha ucuz ve ips olması almak için mantıklı ama digerininde curved olması güzel.Hala kararsızım
@ismailkeskinx 😀😀 nebileyim biryerde iyi goruntu7 gelmediğinden falan bahsediyorlardı.Peki vga to hdmi mi almak mantikli vga to dvi.Farkeden birşey olmaz mi 😀
@ufkabakan evet baktim verdiginiz linke.Tam benim durum.Bu anakartla devam o zamn işlemci e5450 bahsettiğiniz ucuz soğutucuyu alirim birde.fazla isinma olmaz inşallah.Rx 460 ekran kartının çıkışı hdmi ve dvi sanirsam bende vga çıkışlı monitör var.Vga çevirici alsam görüntüde sorun yaşar mıyım acaba?
@huseyinekrem son olarak bişey soracam.
Şuan elimde FOXCONN G41MXE G41 LGA775 DDR3-1333 Anakart var.Ama bunu satip Asus P5G41C-M LX COMBO DDR3 - DDR2 Soket LGA775 Anakarti almayı düşünüyordum.Overclock yapamayacaksam deger mi bu anakarti almak.Foxconnla devammi edeyim Asusu alayimmi sizce
@huseyinekrem Zaten bende overclock yapıp pek fazla riske girmek istemiyorum.Bu anakarti alsam işlemci xenon e 5450 olacak.ekran kartı rx460 oem bahseddiginiz ekran kartının alacam.1333mhz 4+4 ddr3 ram.500wat Boyle bir sistem kursam overcloksuz nekadat verim alabilirim.mesela en basitinden cs go da 100 fps nin altında düşer miyim?
@ufkabakan @huseyinekrem hocam şu anakarti buldum ikinci el.Asus P5G41C-M LX COMBO DDR3 - DDR2 Soket LGA775 Anakart
Bu kartın Yanina xenon x5460 alip overclock yapabilirmiyim.Tabi iyi bir soğutucu da alacam.
Edit: ali express den e 5450 sipariş verdim
@huseyinekrem O zaman ilk etapta almayayim.Isı değerlerini test ettikten sonra duruma göre alayim.Yardimci olduğunuz için teşekkür ederim 😊
@sportman n11 de 79 tl ye bunu buldum.Sanirsam işimi görür https://m.n11.com/dark-freezer-x90-intel-amd-uyumlu-islemci-sogutucu-cpu-fan-P263604108
@huseyinekrem birde soğutucu olarak ucuz ve is görecek birşey tavsiye edermisiniz.Birtane buldum n11 de biraz pahali geldi bana.Birde bu anakarta siğarmi düşündürdü beni.https://m.n11.com/akasa-nero3-intel-amd-silver-islemci-sogutucu-ak-cc4007ep01-P13048694
Hocam benim zaten bu bilgisaydan çok beklentim yok.Ben cs go oynayacam.Belki pubg de oynarım.750 ti ile rx 460 performansı ayniysa rx460 almak mantıklı tabi.Fiyati uygun geldi bana.
@ufkabakan Anladim yorumunuz için teşekkürler.Overclocka bulasmayim o zaman.Bu anakarta gtx 750 ti ekran karti almayi düşünüyorum.Birde bakir soğutuculu fan almam gerekir mi.Stok fan yetersiz kalir mi.
@huseyinekrem Bende yazilanlari okuyarak e 5450 ya da e5440 alirim diye düşünüyordum.overclock yapmayayim o zaman.
Merhabalar bende bu anakarti aldım
FOXCONN G41MXE G41 LGA775 DDR3-1333 Anakart
İşlemci olarak hangi islemciyi tavsiye edersiniz.
Bu anakartla overclock yapabilirmiyim?
Son bir saat içinde 138 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Curved ve düz ekranın farklarini anlatan bir video izledim.
https://youtu.be/ddeLWUHfSZk
Karar verdim.Düz alacam.