Kanalınızı ilgiyle izliyorum ancak seyrederken eziyet çekiyorum arkadaşlar.
Can bey, emre beyin sözünü belki 100 kez kestiniz. Arkadaşınızın sözünü nasıl alırım nasıl bir örnek / açıklama yaparım diye hazırda bekler bir durumunuz var. Malesef bu durum teknoseyir videolarının bazılarında da var. Bu da sıkıcı ve hoşnut bir durum oluşturuyor.
Sizleri tanımıyorum ancak severek izliyorum. Lütfen önce kendinize saygı gösterin sonrada bize.
Ayni marka model ve benzer dusuk kilometrede 2. el aldigimiz 2 aracta hissiyat olarak en az 10 beygirlik fark var. 2 araci da en az 60 bin km kullanmis ve her turlu bakim, temizlik ve iyilestirmeleri yapmis birisi olarak aradaki bu farkin rodaj surecinde aracin kullanimina veya rodaj yapilip yapilmamasina bagliyorum. Tuketim konusunda da rahat 0.5 lt oynuyor. 60-70 liralik yagdan tasarruf etmek icin bu riskleri almaya gerek yok diye dusunuyorum.
@can , @lawnmower ford courier team sayfasindan bircok arkadasim dizelde rodajin km araligini merak ediyor videoda kisaca deginmissiniz ama benzinli araclardaki gibi 500km ve 1000km 2 defa yag ve yag filitresi degisimi olup 2500 kmye kadarda sakin kullanimmi olucak sonra yavas yavas 5000km ye kadar devir yukselticez dogrumu anlamisim. bunu bir aciklarsaniz svinirim.
Çok açık ve net çok fazla yorum yapmaya gerek yok AĞZINA SAĞLIK HOCAM .Ayrıca eleştiri yapıp terbiyesizleşme'nin anlamı da yok arkadaşlar basit olduğunuzu kimsenin öğrenmesine de gerek yok.
Kanalınızı ilgiyle izliyorum ancak seyrederken eziyet çekiyorum arkadaşlar.
Can bey, emre beyin sözünü belki 100 kez kestiniz. Arkadaşınızın sözünü nasıl alırım nasıl bir örnek / açıklama yaparım diye hazırda bekler bir durumunuz var. Malesef bu durum teknoseyir videolarının bazılarında da var. Bu da sıkıcı ve hoşnut bir durum oluşturuyor.
Sizleri tanımıyorum ancak severek izliyorum. Lütfen önce kendinize saygı gösterin sonrada bize.
Ayni marka model ve benzer dusuk kilometrede 2. el aldigimiz 2 aracta hissiyat olarak en az 10 beygirlik fark var. 2 araci da en az 60 bin km kullanmis ve her turlu bakim, temizlik ve iyilestirmeleri yapmis birisi olarak aradaki bu farkin rodaj surecinde aracin kullanimina veya rodaj yapilip yapilmamasina bagliyorum. Tuketim konusunda da rahat 0.5 lt oynuyor. 60-70 liralik yagdan tasarruf etmek icin bu riskleri almaya gerek yok diye dusunuyorum.
@can , @lawnmower ford courier team sayfasindan bircok arkadasim dizelde rodajin km araligini merak ediyor videoda kisaca deginmissiniz ama benzinli araclardaki gibi 500km ve 1000km 2 defa yag ve yag filitresi degisimi olup 2500 kmye kadarda sakin kullanimmi olucak sonra yavas yavas 5000km ye kadar devir yukselticez dogrumu anlamisim. bunu bir aciklarsaniz svinirim.
Çok açık ve net çok fazla yorum yapmaya gerek yok AĞZINA SAĞLIK HOCAM .Ayrıca eleştiri yapıp terbiyesizleşme'nin anlamı da yok arkadaşlar basit olduğunuzu kimsenin öğrenmesine de gerek yok.