• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Smalldemon
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 20.02.2017
  • Smalldemon @smalldemon

    Anlaşılan sana vermemiş galiba ben burda yapılan bir yanlışı söylüyorum kötü bir şey demiyorum veya benim canımı neden sıksın bu konunun uzaması.

    01 Haziran 2018 - 19:52 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @huseyinekrem senin amacın burda bu işlemcinin ölmediğini ucuz yolla oyun zevkinizi kapatabiliceğimize dair bir bilgilendirme. İstersen dön yazılanlara bak kardeşim amacına uygun mu işliyor adam bilgisayardan anlamıyor yok bu buna uygun mu yok işte ben başka bir sistem kurdum yok efendime söylüyüm başka bir işlemcinin (alakasız) overclock testleri veyahut senden yardım isteyebilirler bundan yana kimsenin şikayeti olamaz ama bu konu üzerinden değilde özel olarak olmalı ki sen de eğer millete yardım etmeye bu kadar çok merakıysan.

    01 Haziran 2018 - 19:51 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    Dolar böyleyken düşünüceğin ilk şeyin bu olması saçma

    01 Haziran 2018 - 13:56 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    Konuyu çok hortluyorsunuz

    01 Haziran 2018 - 13:03 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    Slbba

    24 Mart 2017 - 16:23 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @xqooqle kardeşim her türlü yeni bir cpu fan almanı tavsiye ederim çünkü yüksek sıcaklıklarda kullanmak stabilitesini düşürücektir. Eskiden bir pentium d işlemcim vardı win 8 kullanırdım windows da çıkış yaparken başlarken felan çok yavaşdı sanırım çok ısınıyordu fan aldım kalitelisinden 110 tlye sonra çok hızlandı windowsum ben bu işlemciyi boşta 27 derecede kullanıyorum evde öyle soğul felan değil merkezi sis. Bilen bilir ev yanıyor ona rağmen.

    03 Mart 2017 - 00:14 Beğen 1
  • Smalldemon @smalldemon

    @huseyinekrem ben 3.16 dan 3.26 kadar getirebildim malum anakart izin vermiyor g41m combo 343mhz geliyor 344 de kitleniyor 343 fsb de kullanmam bir sorun yaratır mı

    28 Şubat 2017 - 18:39 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    Sen o anakartı al güzel bir 750 ti göm içine yeter ac serisinin son oyununı rahat oynayamazsın pes fifa hepsini rahat açar gta 5 ide düşük bir çözünürlükle direct x10 la halledersin ya illada gta 5 olcak diye bir kaide de yok

    25 Şubat 2017 - 15:47 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    80 tl anakart işlemci 65 500 watt coolermaster psu 75 son son güzel bir ekran kartı alıtım yaza sonrada cs go mu detsin lol mü dersin wow mı vs vs... Ben 3 yıldır lol oyuncusuyum bu arada =D öyle günde bir iki saat değil yani lisedeyken azmı kaçtım be ahh ahh sabah 8 akşam 4

    25 Şubat 2017 - 12:38 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    Normalde bende g41 almazdım ama 80 tl gibi bir fiyat olunca aldım şuan yine satıcak olsam 140 felan satabilirim

    25 Şubat 2017 - 12:37 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @ferhataydin23 yalnız giden elektriği hiç düşünmüyoruz galiba =D o işlemci 4.66 ghz lerde kesin 180 19ü watt çeker belki 200 dediğiniz ekram kartlarıdamhatrısayılır bir enerji çeker sanırsam bi 600 watt psu lazım tabiki overclock demek = performans+zaman ayrıca çok zevkli ve 65 tlyr 600 tl lik işlemcinin gücüne varırken verdiği hazzı hiçbir şey vermez

    25 Şubat 2017 - 01:44 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @smalldemon 512 tl gtx 950 miş 453 te gtx 750 ti

    24 Şubat 2017 - 17:24 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @smalldemon işlemci tam kullanamaz ama ileriye dönük olur ekran kartım

    24 Şubat 2017 - 17:21 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @huseyinekrem ben yinede alırsam gtx 950 alıcağım çünkü aynı para 750 ti 519 tl vatanda gtx 950 514

    24 Şubat 2017 - 17:20 Beğen 1
  • Smalldemon @smalldemon

    @huseyinekrem rx 460 da iyi

    24 Şubat 2017 - 16:56 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @ferhataydin23 birde bende hiç ısınma derdi yok boşta 25 derece felan

    24 Şubat 2017 - 15:04 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @ferhataydin23 yalnız ben bu anakartla oc yapamıyorum olmuyor siz bana işlemcinin stock değerlerine göre önerirmisiniz mesela çoğu kişiden gtx750 ti duydum aynı paraya asus striks gtx 950 var bilemiyorum yani yardımcı olursanız sevinirim stock hızda fx 4300 le eşdeğer diyorlar ama fx4300 r9 270x öneriyorlar

    24 Şubat 2017 - 14:40 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @ferhataydin23 yada siz ne kullanıyorsunız elran kartı olarak bir de onı soruyum bende 500 watt cooler master varç bugün bir bios modlayıp oc deneyeceğim

    24 Şubat 2017 - 11:38 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @ferhataydin23 veya r9 270

    24 Şubat 2017 - 11:34 Beğen
  • Smalldemon @smalldemon

    @ferhataydin23 helal olsun abi bir şey sormak isticem sizce bu işlemciye en uygun ekran kartı nedir yani ben r9 280x felan kullansammı diyorum

    24 Şubat 2017 - 11:33 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (37)
  • Takipçi (2)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#EA#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9pro#honor600pro

Öne çıkan videolar

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Ford Tourneo Courier incelemesi

38

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Xiaomi Telefonlarda Test Menüsüne Nasıl Girilir?

2

TV+ Canlı Yayındaki Geri Sarma Özelliği Neden Bu Kadar Önemli?

fiat 500 cabrio aldim

20

Türk Telekom Mobil Taahhüt Bozma Cezası Sorgulama - Ceza Öğrenme

26
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Asus K555L İncelemesi

5

Samsung SM-B310E

14

Modern Combat 4: Zero Hour

10

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Arcade Kabini - Kendin Yap (DIY)

20
Tümünü gör

Son bir saat içinde 151 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum