@tugaygs06 teşekkürler, muhtemelen benim panelde sıkıntı var dakika bir gol bir ama... Servis bunlar normal abi ya demelerine karşı kendimi hazırlıyorum
@tugaygs06 teşekkürler, muhtemelen benim panelde sıkıntı var dakika bir gol bir ama... Servis bunlar normal abi ya demelerine karşı kendimi hazırlıyorum
Merhabalar, bende 43p635 modelini aldım 10 gün önce, yalnız PS3 bağlayınca tüm çerçevede 1 cm ton farkı var. Dikkatli bakınca normal yayında v.s. olduğunu farkettim. Sizde böyle bir durum var mı üstadım. -- TV kurarken köşeler biraz daha aydınlık olur demişti ama sanırım kast ettği bu değildi servisin.

@dx486 iş yoğunluğu nedeniyle uzun zamandır giremiyordum. İngilizce olarak en iyi kaynağı bulmuşsunuz 🙂 Türkçe olarak bu işe kafa yoran arkadaş ve sitesi https://www.kamerarehberi.com/
Genelde 3 rakamı önüne vida atıp 8 yaptıkları için düzenleme yapıldı.
Performans merakı yoksa, gerçek 4x4 ve üstün güvenlik özellikleri ile düşünülebilir. Ama yüksek yakıt tüketimi ile satması biraz zor. Subaru genelde 2.0lt ve üzeri motorlar ile daha çok Amerika pazarına hitap ediyor. Sanırım onlar içinde bizim pazarın pek bir önemi yok. Onun dışında 2.0 lt versiyonu ile XV güzel araç...
Sigorta kutusundan bağlantı için hazır kablo setleri var, onları kullanabilirsiniz.
Üretici firma ne derse o 🙂 Kendi aracımdan örnek verirsem; Renault Megane 3 için 40 bin km / 2 yıl. Yani yıllık rutin bir bakımda değişir ise bir sonraki bakım değişmiyor.
Şu tarz bir ürün işe yarar mı? http://www.hepsiburada.com/loctite-arka-cam-rezistans-tamir-seti-pm-otbkk501
https://teknoseyir.com/inceleme/lenovo-x240 artık yaşlandı tabi... Yeni x serisi modelleri çıktı. Şu anda şirkette x260 kullanıyoruz.
Ultrabook olduğu için kapasite küçük olabilir. Epi topu 12.5" ekrana sahip bir bilgisayar
Güç modu v.s. kapalı iken 6 saat üzeri rahatça görüyor. Klasik harici batarya dışında touchpad hizasında içeride aynı kapasitede bir pil daha var. Bu sayede çalışırken bile AC kaynağı olmadan harici pili çıkartabiliyorsunuz. Ayrıca harici pil varsa tak devam et modu yani 🙂

1000dk 1000sms 8gb 29 tl kampanyası var. Sitesinde filan yazmıyor ama müşteri hizmetleri ile görüşürseniz, %90 geçersiniz.
Hayal değil hedef araç diyelim. Hali hazırda Megane III sahibiyim zaten...
İş bilgisayarı olunca masaüstünü geçici çöp olarak kullanıyorum 🙂
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@tugaygs06 Hadi ya 🙂 Çok garip...