@lterlemez Zaten acil durum onayıyla yapıldılar, faz çalışmaları tam olarak bitmemişti. Ben olmadım. Evet çok düşük bir yüzdeyi hayati ölçüde etkiliyor yan etkileri ama o kişinin siz olmayacağınız garanti değil.
@lterlemez Zaten acil durum onayıyla yapıldılar, faz çalışmaları tam olarak bitmemişti. Ben olmadım. Evet çok düşük bir yüzdeyi hayati ölçüde etkiliyor yan etkileri ama o kişinin siz olmayacağınız garanti değil.
Evet, bir başkası da Nitter önerdi, onu kullanıyorum şu an. Teşekkürler.
O kadar uzun süredir bekliyordum ki, beklemekten yılmıştım açıkçası. Bu kadar uzun süredir beklenen bir şey gündem ya da muhabbette birkaç gün önceden duyurulur diye düşünmüştüm. Sanırım bir akşam aniden satışa çıkmış ve bitmiş. Ben de havamı almış oldum.
Eh hayırlısı. 10. yıl serisinin manevi önemi ayrı, keşke mart çıkmadan satışa sunulsaydı. Bekleyelim bakalım.🙂
Windows 10'la akıcı bir kullanım sağlıyor, dediğim gibi tek ciddi sorunu Wi-Fi bağlantısı diyebilirim.
Mesele o değil ki, kart: Realtek RTL8821CE 802.11ac modeli. Yani güncel bir model diye biliyorum. Parasını verip sıfır aldığınız bir ürünü kendinizin daha fazla para vererek düzeltmesi saçma bir durum olur. Garantisi devam ediyor fakat şu sıralar ihtiyacım olduğu için servise veremiyorum. Bu da bir inceleme yazısı olduğu için durumu belirttim.
Sipariş verir gibi olmamıştır umarım, aileden biri olduğumu düşündüğümden öneri olarak şaaptım sadece. 🙂
Tişörtler beyaz, yuvarlak yakalı, kaliteli pamuklu kumaştan, orta kısmında kırmızı beyaz ts yazılı logo gibi bir şey olabilir. Direkt Tekno Seyir yazması tuhaf durur. Onu kaçırmam umarım 🙂
Acele etmeyeyim, ertesi gün son kalanlardan birini alırım demiştim ama endişem haklı çıktı, kalmamış. 11.yıl özel serisi, önceki üstte Tekno altta Seyir yazan kare anahtarlıklardan olabilir. Bu konularda bilgim yok ama mıknatıslı olabilirse bilgisayar kasasına falan yapıştırırız, çok güzel olur. Ne yapalım, diğer seriyi bekliyoruz.
@iskn90 Saygı sınırını aşmamak lazım. Böyle bir ürün üretmek gibi bir zorunlulukları yoktu, bu bir hatıra ürünü ve adeti çok kez belirtildi. Ben de alamadım ve sonraki seriyi bekliyorum.
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
LP'yi severim ama bazı iddialarına katılmak mümkün değil. Yapay zekanın ürettiği resim insan üretimi eserlerle yarışamaz, kesinlikle sanat eseri değil sadece matematiksel bir grafiktir. Yapay zekalar arası bir yarışmada 1. lik kazanabilir ancak.