#steam İlgilenenler arasında haberi olmayan pek kalmamıştır herhalde ama Paradox strateji oyunları sevenler için Europa Universalis 4 abonelik modeli duyuruldu.Artık tüm dlcleri satın almak yerine aylık bir ücret ödeyerek tüm dlclere ulaşıp,oyunu tam haliyle oynayabileceksiniz.Son baktığımda aylık 10 lira 50 kuruştu.İlgilenenler bakabilir:https://store.steampowered.com/app/236850/Europa_Universalis_IV/
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

ne tarayıcıda ne uygulama da bir türlü göremedim
Hocam biraz geç dönüş oldu ama şu an kullanıyor musunuz? 🙂
@siradanpil şaka maka 3 ay olmuş 😀 yok hala abonelik göremiyorum ben