• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

seda
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 23.08.2019
  • seda @seda

    @oniki haklısınız hemen değiştiriyorum

    08 Mayıs 2026 - 07:59 Beğen 1
  • seda @seda

    orijinal değil çakma bu.
    Filmde insanların temel besin kaynağı olan gizemli, endüstriyel bir gıda ürünü var.
    Hikâyenin merkezinde, kıtlık döneminde halka satılan çok popüler bir yiyecek bulunuyor.
    Film, gelecekte üretilen yapay bir besin üzerinden toplum eleştirisi yapıyor.
    İnsanların ne yediği ve bunun nasıl üretildiği filmin önemli gizemlerinden biri
    Ürün, filmin distopik atmosferini güçlendiren büyük bir soru işareti olarak kullanılıyor

    07 Mayıs 2026 - 06:20 Beğen
  • seda @seda

    @burakozyurek mesajını olumsuz olarak mı algılayayım şimdi

    05 Mayıs 2026 - 11:14 Beğen
  • seda @seda

    bazı konsolosluklar da direk vize başvurusu talebi oluşturuluyordu eskiden. şimdi durum nedir acaba,
    yani randevuyu direk acenta daki opsiyonlardan biri konsolosluk şeklinde çıkıyordu, dahliideki o numarayı biliyorsanız, şimdi yok mu bu acaba

    05 Mayıs 2026 - 11:12 Beğen
  • seda @seda

    @arandur gerçekten inanmak isterim ama pazarda yeşil olan özellikle garip şekilli dolmalık veya diğer biberler aşırı yeşil gibi gözüküyor sanki genleriyle oynanmış gibi

    05 Mayıs 2026 - 11:06 Beğen
  • seda @seda

    24 hızlı adsl den 35 hızında fibere geçtim geçen yıl, yeni adreste fiber olduğu için, bu yıl kontrat yenileme var galiba. minimum 50 hızında veriyorlarmış artık. upload hızlarını artırmadıktan sonra 35 olmuş 50 olmuş farketmiyor galiba

    05 Mayıs 2026 - 10:53 Beğen
  • seda @seda

    sokakta var ama evlere çektiren yok apartmanda fiber le ilgilenen de yok ne yazık ki

    21 Temmuz 2025 - 14:57 Beğen
  • seda @seda

    Son durum /gelişmeler

    https://teknoseyir.com/durum/1760546

    17 Temmuz 2025 - 17:45 Beğen
  • seda @seda

    @anil_ çok teşekkür ederim:
    Tekrar Ekip çağırıp ölçüm yaptırmak iyi fikir

    29 Haziran 2025 - 19:41 Beğen 1
  • seda @seda

    @anil hızı 24 e düşürün dediler.
    düşürdük.
    kopmalar arttı.
    altyapıyı kontrol ekiplere devrettiler
    hergün "arızanızın kontrolu devam etmektedir düzelince bildireceğiz"
    sms leri gelmeye başladı

    29 Haziran 2025 - 19:33 Beğen
  • seda @seda

    snr margin upstream 8.9
    downstream 17.1

    29 Haziran 2025 - 19:07 Beğen
  • seda @seda

    @xahve
    alternatif bir altyapı da yok

    fiber sokakta var ama hiç bağlatan yok, sokaktan binalara çektirmekle uğraşan da yok. apartmanda ilgilenen de yok ne yazık ki

    29 Haziran 2025 - 16:03 Beğen 1
  • seda @seda

    Not:

    sık sık kesildiği için hemen yanıt veremiyebilirim.
    yazdıklarınızı takipte olacağım

    29 Haziran 2025 - 16:02 Beğen
  • seda @seda

    @xahve Aynı sorunu en az bir komşu daha yaşıyor
    aç kapa yapıp yeni ip adresi aldığımda hat yine geliyor ama bir süre sonra hat yine kesiliyor

    29 Haziran 2025 - 16:00 Beğen 1
  • seda @seda

    belki veri kısıtlaması bazı yerlerde olabilir denmişti.
    Çözüm önerinize ihtiyacım var

    29 Haziran 2025 - 15:51 Beğen
  • seda @seda

    ne yazık ki ctrl hizasındaki pek çok tuş da çalışmıyormuş yeni öğrendim yani windows tuşu da çalışmıyor
    örneğin windows / altgr / sağ ctrl hiçbirisi çalışmıyor ne yazık ki

    30 Nisan 2025 - 16:41 Beğen 1
  • seda @seda

    @oniki soldaki sütundan seçmek zorunda kaldım çünkü benim ctrl yi tanımadı ben de varsayılan olarak soldakine ctrl seçtim. sağdaki sütüna ise cpaslock a basınca program capslock u tanıdı. Yani programın algılamadığı ctrl yi ben ctrl olarak o varsayılan listeden seçmek zorunda kaldım.
    anladığım kadarıyla istediğiniz tuşu istediğiniz tuşa yönlendirebiliyorsunuz. 1 şartı var. o tuşa bastığınızda o tuşun programca algılanması lazım. oysa benim ctrl zaten çalışmadığı için basınca hiç bir tepki yok ki.
    Ama güzel bir deneyimdi. sadece çalışan tuşlar istenilen ve de programca tesbit edilen tuşlara yönlendirilebiliyor

    30 Nisan 2025 - 16:30 Beğen
  • seda @seda

    vergi denince geçenlerde bir yazıda rastladım:
    bizde postayla gelen yurt dışı ürünlerde vergi limiti çok azken abd de ilk 800 dolar civarı vergiden muafmış emin olamdım tabii

    30 Nisan 2025 - 16:23 Beğen
  • seda @seda

    Hayret etmemek elde değil üstelik havalanı yakınına depo bile açmış olmalarına rağmen

    30 Nisan 2025 - 16:19 Beğen
  • seda @seda

    @cihat 1-2 yıl içinde elden çıkarmaya niyetliyim

    everest i yıllar önce 1 hafta içinde defalarca değiştirdim sonunda iade etmek zorunda kaldım. Evererest e güvenmem

    ama at4 tech olabiliir
    yıllar önceki mouse undan memnun kalmıştım.

    30 Nisan 2025 - 15:58 Beğen
  • Durum (42)
  • Blog (3)
  • Yorum (409)
  • Takipçi (3)
  • Takip edilen (3)
  • Favori (17)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum