Aboneliklerin hepsi öyle hissettiriyor ama alıştım ben 🙂 yoksa netflix falan da hep boşa akıyor
Aboneliklerin hepsi öyle hissettiriyor ama alıştım ben 🙂 yoksa netflix falan da hep boşa akıyor
Alacağım her türlü de ödeme kolaylığı yüzünden aylık ödeme olsun istedim ama ilerde zam yaptık dediklerinde de bu fiyattan kalsın istiyorum 😅 aynı anda çok şey istiyorum ama parayı iyi değerlendirmek lazım
Ben de bir yorum bırakayım 😀 tam olarak çevirmek istediğiniz nedir?
Edit: Her zaman görebilmen gerektiğini düşünmüştüm.
Son kargomda AGT kuryesi akşam 22'ye kadar olan teslime yetişemeyeceği için beni aramıştı. 22'den sonra getireceğim ama teslim edildi bildirimi görürseniz endişelenmeyin dedi. Sanırım kendi içlerinde bir başarı ölçümü olabilir, oradaki başarı değerleri düşmesin diye yapıyor olabilirler.
Windowsta var aslında söylendiği gibi win+tab. Ben laptopumda 3 parmak yukarı kaydırma olarak ayarladım, gayet güzel çalışıyor hatta 🙂 3 parmak sağ sol ile de alt+tab kullanıyorum, o da gayet iyi.
@at Evet o konuda haklısınız, metal filtrelerle de iyi süzülmüyor. Aslında bi peynir-mutfak tülbenti ile bayağı iyi bi filtreleme yapılabilir 😀
@at Ooo bez filtre büyük uğraş, kolay gelsin 😀 Kağıt filtrenin rahatlığına alıştım, artık moka pot kullanmak bile zor geliyor bana 😀
Çok olumlu yorumları olmamış. Başta çok iyi ya diyerek açtım videoyu ama düşündüğüm kadar pratik bi alet değilmiş 😀
Kargoya verilse ürününüz kargoda olduğu için iptal edemiyoruz derler herhalde 😀 Bu nasıl bir bahanedir ya?
1018'den bende de vardı, kim bilir ne zaman almıştık. Dedim dışarıda çıktıcı arayacağıma bunu kullanayım ama bir türlü düzgün kullanamadım ya. Orijinal toneriyle de muadil tonerle de denedim olmadı. Sürekli kağıdı boş veriyor, aldığı 3.-4. kağıt da sıkışıyor. Siz bu tarz sorunlar yaşadınız mı? Bir de son sürücüsü Windows 10 için değildi, kurdum ama olmadı. Bir tavsiyeniz var mı? Yardım edebilirseniz süper olur 🙂
Bunlardan yeğenimde de var, otururken biraz biraz itmeye başladı son zamanlarda ama yön veremiyor tabii; kapıya, duvara doğru gidiyor 🙂
Çalışma alanlarınızın arasına ses kesebilecek kalın perde koyun, kullanmadığınızda bi kenara çekersiniz. Bölmek istemediğiniz için diyorum tabii bunu, yoksa cubicle gibi bi paravan olsun arada 😀
Edit:Ses yalıtımı yaparsanız görüşme kaliteniz artar ama iki taraf arasındaki sesi kesmeye faydası olur mu bilmiyorum. Perdeyi beğenmezseniz de kitaplık gibi bi şey koyabilirsiniz araya.
@bobrekmafyasi Gerçekten ya. Kaç kez evden çıktım takıyorum kulaklığı çalışmıyor 🙁 Sürekli kontrol ediyorum artık şarj olduğundan emin oluyorum.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok teşekkürler 🙏🏻