Abi yardım edin yemin ederim 1 haftadır beynim gitti. Bilmiyorum yeri burası mı bu konunun ama kafayı yiyeceğim artık. Abi makina almak istiyorum , iyi fotograf ve video kaydı yapsın , videosu kısa film çektiğimizde "peh şuna bak ıyy" dedirtmesin istiyorum. Ama ögrenciyim bütçe belli 800-1000 lira arası. 3 tane makina var gördüğüm , eos m , nex-3n , a3000 , hangisi alınır bunlardan lütfen yardım edin.
Abi yardım edin yemin ederim 1 haftadır beynim gitti. Bilmiyorum yeri burası mı bu konunun ama kafayı yiyeceğim artık. Abi makina almak istiyorum , iyi fotograf ve video kaydı yapsın , videosu kısa film çektiğimizde "peh şuna bak ıyy" dedirtmesin istiyorum. Ama ögrenciyim bütçe belli 800-1000 lira arası. 3 tane makina var gördüğüm , eos m , nex-3n , a3000 , hangisi alınır bunlardan lütfen yardım edin.