• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

sametblkbsi
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 08.10.2014
windows 3.1 ve sonrası
  • sametblkbsi @sametblkbsi

    karta kaydetmekten ne anladın çok merak ediyorum? Şu an kayıt ve dijital hafıza teknolojinin ulaştığı en son nokta SSD harddiskler ve SD HC Ultra class 10 kartlar kullanılıyor tüm sektörde zaten.. nereye kaydedeceklerdi 90 model video kasetine mi ... teallaaam ya

    15 Şubat 2015 - 15:46 Beğen
  • sametblkbsi @sametblkbsi

    bu videoda anlatılanı yaptım AF işletimini AI SERVO ya aldım Menüden de SÜREKLİ AF yi AÇIK konumuna getirdim ama hâlâ yarım deklanşçr yapınca netleme yapıyor makina 🙁 bu videodaki anlatımda 5dmark3 le anlatmış ama bendeki menü öyle değil heralde kaçırdığım bişeyler var 🙁 editörlerden bi cevap da gelmedi kaldık böyle 🙁

    03 Şubat 2015 - 23:14 Beğen
  • sametblkbsi @sametblkbsi

    @kurabi Bulut youtube'da Back Button Focus diye aratınca yabancı çok fazla video var ama yerli bi anlatıma rast gelemedim, REAR AF LOCK diye de geçiyor.

    03 Şubat 2015 - 13:58 Beğen
  • sametblkbsi @sametblkbsi

    @baris_ozkok Arkadaşlar Youtube'da eğitim videoları izlerken BACK BUTTON AUTO FOCUS denilen bir teknik ya da makina özelliği olduğunu öğrendim. Ancak tüm çabalarıma rağmen uygulamada başarısız oldum.
    Benim anladığım şey shutter butonuna yarım bastığımızda makinanın otomatik odaklama yapmasını iptal ederek bunu arkadaki AF ON ya da bu tuşun olmadığı makinalarda * tuşu ile yapılıyor olması.
    Faydası ise eğer çektiğimiz obje,nesne bulunduğu yerde kıpırdıyorsa, bulunduğu konumda hareketliyse veya bize derinlikte olan mesafesini değiştirmeden sağa sola oynuyorsa makina sürekli netleme yapmaya çalışıyor ya.. İşte bunun önüne geçmek için deklanşörden odaklama yapma özelliğini iptal edip bunu arkadaki başka bir tuşa vererek böylece kontrolün daha fazla bizimde olmasını sağlıyoruz gibi bişey ... ama yapamadım 🙁 Makinam Canon 100 D

    03 Şubat 2015 - 13:40 Beğen
  • sametblkbsi @sametblkbsi

    BACK BUTTON FOCUS nasıl yapılır? Hangi ayarlar gereklidir? Avantakları nelerdir? anlatabilirseniz çok memnun olurum. Saygılar @baris_ozkok @gamsizm

    02 Şubat 2015 - 21:05 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (5)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum