Herkes soruyu yanlış anlamış yada ben yanlış anlıyorum 😀 bildiğim kadarı ile slicon karbon olunca voltlarda farklılık oluyor yani taksak çalışabilir ama güvenli olmayacak o yüzden kimse üretmiyor
Herkes soruyu yanlış anlamış yada ben yanlış anlıyorum 😀 bildiğim kadarı ile slicon karbon olunca voltlarda farklılık oluyor yani taksak çalışabilir ama güvenli olmayacak o yüzden kimse üretmiyor
Bunun önüne geçemez gibi geliyor windows kullanan bir sürü cihaz donanım var bendede bi sorun yok bu arada
Ben poşet istedim verdiler.Karton bez ve poşet seçeneği vardı size yok mu dediler
Düzenlemeyi göze alırımda e sim sıkıntı 🙂 çift fiziki sim olan bir şey almak daha mantıklı
İkinci iPhone geçiş için çok rahat olur ama ben oneplus felan deneyimlemek istiyorum 🙂
1000/50 olanlar turk telekom alt yapısı çakallık yapmıyor bence
Ben vodafone 1000/50 bağlattım onda kurulun ücreti yoktu 2 ay oluyor kampanya devam ediyorsa bakabilirsiniz
@temp görmedim işte atama zamanı dışında sadece tayinle gelen oluyor işe yeni başlayan olmuyor
Sağlık bakanlığı ataması için konuşabilirim memur atamalarında direk kpss puanı ile yapılıyor hemşire paramedik radyoloji gibi bölümler
Atama olduktan sonrada en düşük ve en yüksek puanla yerleşenler açıklanır
2021 den beri çalışıyorum atama dışında torpille gelende görmedim
Edit:arkadaşınız haklı merkezi atama direk yerleşmelerde torpil olduğunu düşünmüyorum
samsung veya apple silicon karbon batarya kullanınca neler olacak merakla bekliyorum yıllar sonra telefon dünyasında heyacanlandıran gelişme oldu
@vigilante ben kardeşliği zor yaptım kaç video izledim 😀 kendi hesabımı ana hesap seçersem kardeşliği iptal edersem kullanıcı ekleyince oyunlarıma ulşacak ilerleme farklı kaydedilecek demi doğru anladım
Sonra kardeşlik mi yapcaz zaten bir kişi ile yapıyorum bir kişi ile daha yapabilir miyim
@nakah prize takcam direk çalışacak diye düşünüyorum yani 3 diş çeken yere takıcam 1 diş çeken yer daha hızlı bağlanacak bu wifi mesh değil mi başka bir şey miydi
Ben fiyat performans derken 1000-2000 tl arası gibi düşündüm
11500 benim için fiyat performans değil 😀
Çok kablo karmaşası olacak modem ortada olacak o yüzden wifi mesh daha mantılıklı benim için youtube 4 k video açılsın yetecek yani 🙂
ben aldığım bilgiye göre ödeme için iki ay süren var ama ocakta ödersen zamlı oluyor
Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Vodafone nasıl çekiyor onun redboxı daha uygun fiyatlıydı