Üç adet sipariş verdim. Haftaya kadar elimde olur. Fakat ödeme için PayPal ve alternatif kargo firmaları olsaydı daha iyi olurdu. Yorumlara baktımda büyük bir çoğunlugu kargo firmasından ve kargo ücretinden şikayetçi. Adet artıkça fiyatta biraz düşseydi de iyi olurdu örneğin 4 adet 100TL olabilirdi @gamsizm
Fotograf tam süper kahraman duruşu olmuş. Hoverman