iyi yerden tutturmuşlar
Bir haberde benden.
Blizzard kendi yayın modülünü ekledi. artık oyun içinden yayın yapılabilicek şu an itibari ile sadece amerika sürümlerinde var.EU ve asya sürümlerinede gelecekmiş.
homosapien @biggestlier katılamamak elde değil.
Hakan Salihoğlu @farazicosmos ülkenin durumunu çok iyi özetlemişsiniz.Hindistan da bile bizden daha fazla devlet yardımı sunuyor yada imkan veriyorlar.
milletden deli gibi paralar alıp verdiği hizmeti gıdım gıdım veren T.telekomun kendi borcunu kapatmak için uğraşıp millete hizmet vermemesi çok normal.
kandırıldıkmı evet.! Alıştıkmı hala alışamadık.
sonra hizmet diye insanlar bağırsın.
Alınana paraların nereye gittiği sadece basına yansımış.
çok güzel bir inceleme olmuş ama fiyatlar hala türkiye için uçuk durumda malesef 🙁
mizah dediğin buydu eskiden ama şimdi onuda kaldırdılar.Çekilmezlik böyle bir şey
düşük çözünürlüklerde değişiyor
tv lerin oynatıcıları eğer iyi bişi ise kendisi filme göre piksel ekleme yada ona benzer geçiş araçları sunuyor bilgisayarda böyle bi durum player da varsa oluyor yoksa ne varsa onu görüyorsun ben o yüzden usb den seyrediyorum çoğu şeyi
4. kademe olması iyi bişi ben şu an 3 kademeli olanını kullanıyorum.
Ayakları dikkat edilmesi gereken bişi gördüğüm.
Nokia 6700c
Nokia 2320 görünümünde bir telefon
telefon işlevi görüyorsa süper gerisi boş
Götümüzdeki dondan da vergi alacaklar diyecem gülme geliyor:Alıyorlar zaten
Milletin neresinden vergi alsak da para toplasak a geldi olay.
yoksa senin cebindeki 200 liralık telefonda bile radyo var ama sor bakalım kaç kişi TRT dinliyor yada izliyor.
TRT deli gibi Reklam alıyor deli gibi değişik programlara para yatırıyor ama ne kimse seyrediyor nede rating e oynuyor.
Ama paraya gelince nerdeyse şunu diyecekler elektronik ne varsa ondan para alalım ki alıyorlar Bkz ilk satır.
Resmen gözler artık halkın cebinde.!
Millet deli gibi vergi kaçırırken senden zorla ve senin cebine giren vergilendirilmiş maaşın bile vergisini daha sonra elinden tekrar alıyor.
Ülke gerçeği bu malesef ama çoğu insan görmezden geliyor yada görmezden getirmeye çalışıyor.
Görüntü güzel
Diğer bu segment deki araçlara rakip olacak şekilde görünüyor fakat pazarda yer bulabilmesi için özellikle türk tüketicilerinin fiyat beklentilerini karşılaması lazım diye düşünüyorum.
Kalite gerçekten arabayı alınır kılıyor ama türkiye şartlarında verdiğiniz fiyatlar çok farkediyor malesef...
onu nerde satıyorlar onuda yasan ? türkiyede hangi iss veriyor bunları
oyy geç kalmışız 😀
ben 70 tl ye 50gb akk ve 25mps vdsl kullanıyorum+antivirüs var
ama dünya gözünde resmen kandırılıyoruz malesef
çok yüksek ücretlere çok düşük hizmet alıyoruz.. 🙁
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Lp varsa alırım bi dal 😛
seni dinlemeyi seviyoruz en azından kendi adıma 😀