• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Adımkerim
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 14.05.2016
bildik bi kerim
  • Adımkerim @riza_kerim

    Lp varsa alırım bi dal 😛
    seni dinlemeyi seviyoruz en azından kendi adıma 😀

    03 Eylül 2016 - 08:23 Beğen 1
  • Adımkerim @riza_kerim

    iyi yerden tutturmuşlar

    27 Ağustos 2016 - 10:06 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    Bir haberde benden.
    Blizzard kendi yayın modülünü ekledi. artık oyun içinden yayın yapılabilicek şu an itibari ile sadece amerika sürümlerinde var.EU ve asya sürümlerinede gelecekmiş.

    27 Ağustos 2016 - 09:04 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    @gamsizm Başınız sağolsun
    Allah rahmet eylesin ve sizlere sabır versin.

    22 Ağustos 2016 - 15:55 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    homosapien @biggestlier katılamamak elde değil.
    Hakan Salihoğlu @farazicosmos ülkenin durumunu çok iyi özetlemişsiniz.Hindistan da bile bizden daha fazla devlet yardımı sunuyor yada imkan veriyorlar.

    22 Ağustos 2016 - 13:11 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    kaçırdık yine
    Geçmiş olsun
    Allah acil şifalar versin

    20 Ağustos 2016 - 10:49 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    milletden deli gibi paralar alıp verdiği hizmeti gıdım gıdım veren T.telekomun kendi borcunu kapatmak için uğraşıp millete hizmet vermemesi çok normal.
    kandırıldıkmı evet.! Alıştıkmı hala alışamadık.
    sonra hizmet diye insanlar bağırsın.
    Alınana paraların nereye gittiği sadece basına yansımış.

    13 Ağustos 2016 - 08:35 Beğen 2
  • Adımkerim @riza_kerim

    teşekkürler

    12 Temmuz 2016 - 14:35 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    ya bu pokemon go nerden nasıl indiriliyor ben bulamadım j7 de

    12 Temmuz 2016 - 14:03 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    çok güzel bir inceleme olmuş ama fiyatlar hala türkiye için uçuk durumda malesef 🙁

    11 Temmuz 2016 - 14:39 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    mizah dediğin buydu eskiden ama şimdi onuda kaldırdılar.Çekilmezlik böyle bir şey

    09 Temmuz 2016 - 08:33 Beğen 2
  • Adımkerim @riza_kerim

    düşük çözünürlüklerde değişiyor
    tv lerin oynatıcıları eğer iyi bişi ise kendisi filme göre piksel ekleme yada ona benzer geçiş araçları sunuyor bilgisayarda böyle bi durum player da varsa oluyor yoksa ne varsa onu görüyorsun ben o yüzden usb den seyrediyorum çoğu şeyi

    08 Temmuz 2016 - 10:15 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    4. kademe olması iyi bişi ben şu an 3 kademeli olanını kullanıyorum.
    Ayakları dikkat edilmesi gereken bişi gördüğüm.

    02 Temmuz 2016 - 11:13 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    Nokia 6700c
    Nokia 2320 görünümünde bir telefon
    telefon işlevi görüyorsa süper gerisi boş

    02 Temmuz 2016 - 09:02 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    oo geç kalmışız REvize
    Hakkat youtube tutube olmuş tutulmuyor

    29 Haziran 2016 - 16:02 Beğen 2
  • Adımkerim @riza_kerim

    Götümüzdeki dondan da vergi alacaklar diyecem gülme geliyor:Alıyorlar zaten
    Milletin neresinden vergi alsak da para toplasak a geldi olay.
    yoksa senin cebindeki 200 liralık telefonda bile radyo var ama sor bakalım kaç kişi TRT dinliyor yada izliyor.
    TRT deli gibi Reklam alıyor deli gibi değişik programlara para yatırıyor ama ne kimse seyrediyor nede rating e oynuyor.
    Ama paraya gelince nerdeyse şunu diyecekler elektronik ne varsa ondan para alalım ki alıyorlar Bkz ilk satır.
    Resmen gözler artık halkın cebinde.!
    Millet deli gibi vergi kaçırırken senden zorla ve senin cebine giren vergilendirilmiş maaşın bile vergisini daha sonra elinden tekrar alıyor.
    Ülke gerçeği bu malesef ama çoğu insan görmezden geliyor yada görmezden getirmeye çalışıyor.

    29 Haziran 2016 - 09:08 Beğen 1
  • Adımkerim @riza_kerim

    Görüntü güzel
    Diğer bu segment deki araçlara rakip olacak şekilde görünüyor fakat pazarda yer bulabilmesi için özellikle türk tüketicilerinin fiyat beklentilerini karşılaması lazım diye düşünüyorum.
    Kalite gerçekten arabayı alınır kılıyor ama türkiye şartlarında verdiğiniz fiyatlar çok farkediyor malesef...

    11 Haziran 2016 - 13:49 Beğen
  • Adımkerim @riza_kerim

    onu nerde satıyorlar onuda yasan ? türkiyede hangi iss veriyor bunları

    07 Haziran 2016 - 14:42 Beğen 1
  • Adımkerim @riza_kerim

    oyy geç kalmışız 😀
    ben 70 tl ye 50gb akk ve 25mps vdsl kullanıyorum+antivirüs var
    ama dünya gözünde resmen kandırılıyoruz malesef
    çok yüksek ücretlere çok düşük hizmet alıyoruz.. 🙁

    07 Haziran 2016 - 08:56 Beğen 2
  • Adımkerim @riza_kerim

    ellerine sağlık da fiyatlar cebi değil gözü bile yakıyor malesef

    02 Haziran 2016 - 17:53 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (23)
  • Takipçi (9)
  • Takip edilen (14)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Samsung SM-B310E

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum