Vmaxx 6700s kutu açılışı ve ön izlenim.

Arkadaşlar Merhaba ;
2 hattım olduğu için mecbur çift telefon kullanıyorum. Bir adet zenfone 4 bir adet Galaxy S4 üm var. S4 ü arabada kısa devre yapıp ses çıkışını bozduğum için bir telefon alayım dedim. Eski hattım olduğu için arada banka smsleri ve aramları geliyor yoğun kullanmıyorum. Bu sebeple alo demelik bi telefon alayım dedim.
Ve hepsiburada.com da bu cihazı buldum. toplam 58 liraya geldi.
Kargo bir gün sürmeden geldi. Çok iyi paketlemişler ki aslında gerek yok kendi kutusu yeterliymiş.
Kutu içinden Türkçe klavuz ,ince uçlu nokia şarjı , bir adet nokia bl4c replikası pil , usb mini bağlantılı kulaklık seti? ve telefonun kendisi çıkıyor.
En baştan yazayım telefonun 2 adet çok büyük eksisi var. Biri ince uçlu şarj olayı. Bunu standart usb yapabilirlerdi. Diğeri sesin uzaktan geliyor gibi olması. ama konuşma sesi az değil.
Telefonun kendisi ufak tefek ama ciddi ağır. Sebebi ise kasa komple döküm metal. Evet döküm. Duvara atsan duvarda göçük oluşur o derece 😀 En çok burasını sevdim. Arka kapağı elime aldım preslenmiş alu beklerken bildiğin kalın dökme kapak çıktı 😀
Telefon çift hatlı. İkisi birden aktif ama kullanmayı şimdilik düşünmüyorum.
El feneri var ama açma kapaması menünden çok zor yerde. neyse ki "0" tuşuna uzun basınca hasbel kader açılıyor 😛
blutoth var bu kısım ilginç. Evde bi kulaklıkla deneyeceğim. Müzik çaları filan var eğlenceli olabilir. bisiklete çıkınca yanımda ufak bi tel olması iyi.
kamerası tırt kullanmayı düşünmüyorum.
ses çıkışı yeterli ama daha fazlası olabilirdi.
En beğendiğim kısmı kasası çok kalite duruyor. Ekranı ve tuş takımı da iyi olsa cidden herkese önerirdim. Şu haliyle herkese gelmez.
gprs ile internete çıkıyor. Facebook whatsup viber ve twitter var ama kullanılmaz.
şarj süresi en kötü ihtimalle 2 gün gider diye tahmin ediyorum.

anneanneme aynısından aldık. hiç kullanmadığı halde 1 günü zor çıkarıyor. şarjı rezalet onun dışında 55 -60 tl ye alabileceğin güzel telefonlardan biri
İphone 7 çıkmadı ki hangi ara aldın
Nokia 6700c
Nokia 2320 görünümünde bir telefon
telefon işlevi görüyorsa süper gerisi boş
Parcalar calma cirpma zaten sarj aleti ve pil nokia arayuz nokia muhtemelen ici de nokiadir