@huseyinekrem evet haklısınız bende E5450 yakıştıramıyorum fakat parayla ilgili sıkıntım olduğu için böyle sorun çıktı bir şekilde x5460 alacağım artık
@huseyinekrem evet haklısınız bende E5450 yakıştıramıyorum fakat parayla ilgili sıkıntım olduğu için böyle sorun çıktı bir şekilde x5460 alacağım artık
@huseyinekrem evet anakart bu stok fanda 2 tane var biri bu resimdeki soğutucu kısmı büyük olan birde soğutucu kısmı ince olan stok fana sahibim. https://www.technopat.net/sosyal/eklenti/intele4400_pspc-jpg.317913/
# Sistem
Anakart => GA-EP45-EXTREME
Ram => 1066MHZ OCZ 4GB DDR2 (8GB Yapacağım)
Ekran Kartı => GTX-750TI 2GB
İşlemci => ?
1. İşlemci Tercihi
- Arkadaşlar E5450 ve X5460 bu iki işlemci arasında kaldım.
- E5450 kendime daha yakın görüyorum, sizinde tecrubenizden dolayı görüşlerinizi almak istedim.
- Bir süre stock fan ile sistemi kullanmak zorundayım sistemin stok fan ile stabil çalışması gerekiyor yük altında.
- Sizce bu durumda bu sistem için hangisi daha mantıklıdır.
2. Ram Tercihi
- Çin markası olan kullanılmamış Kllisre ram mı tercih edeyim yoksa 2.el samsung veya kingston mu?
- Kullanım Amacı (Günde en az 7 Saat)
Oyun / MMORPG (Guild Wars 2)
Son bir saat içinde 138 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@huseyinekrem şöyle bir soğutucu alsam fiyatı uygun geldi rahat kaldırır mı sizce? https://tr.aliexpress.com/item/4-s-borusu-Radyat-r-Sessiz-3pin-CPU-So-utucu-so-utucu-i-in-Intel-LGA1150/32882146319.html