Sırf buna katılmak için siteye üye oldum. 6 yıldır teknoseyir takip ederim siteye ilk yorumum bu. Ben de Master Chief Collection'ı oynuyorum, şu anda Halo 4'teyim. En ufak bir keyif almadım 45 saate varan serüvenimde. Tüm oyunlar boyunca sadece tek yaptığım çizgi film karakteri gibi, hiçbir ciddiyeti olmayan, birbiriyle aynı görünen yaratıklara ateş etmek. Bütün düşmanlar bullet sponge. Araç kullanımı gördüğüm en kötüsü, faciadan öte.
Zamanında bir konsolda çıkan ilk online multiplayer'ı getiren Halo olduğu için sevilmiş olabilir, onu anlıyorum sadece. Onun dışında bu oyunun hâlâ üretiliyor oynanıyor olması için hiçbir sebep yok. Halo Infinite filan ne sunuyor anlamıyorum. Vihihih hegihegi diye kaçışan komedik düşmanlar... Tansel ve Uğur bu oyuna özel bir bölüm yapsa da bu oyunun nesi güzel onu anlasak.
Sırf buna katılmak için siteye üye oldum. 6 yıldır teknoseyir takip ederim siteye ilk yorumum bu. Ben de Master Chief Collection'ı oynuyorum, şu anda Halo 4'teyim. En ufak bir keyif almadım 45 saate varan serüvenimde. Tüm oyunlar boyunca sadece tek yaptığım çizgi film karakteri gibi, hiçbir ciddiyeti olmayan, birbiriyle aynı görünen yaratıklara ateş etmek. Bütün düşmanlar bullet sponge. Araç kullanımı gördüğüm en kötüsü, faciadan öte.
Zamanında bir konsolda çıkan ilk online multiplayer'ı getiren Halo olduğu için sevilmiş olabilir, onu anlıyorum sadece. Onun dışında bu oyunun hâlâ üretiliyor oynanıyor olması için hiçbir sebep yok. Halo Infinite filan ne sunuyor anlamıyorum. Vihihih hegihegi diye kaçışan komedik düşmanlar... Tansel ve Uğur bu oyuna özel bir bölüm yapsa da bu oyunun nesi güzel onu anlasak.
Eyyorlamam bu gadar.