@ad33p Masaüstü olmadığından ekran kartı tartışmalarına zaten istesem de giremiyorum 🙂 Ancak nvidia'nın nasıl olur da 1 haftadır bu sorunlu sürücüyü düzeltmemesi anlaşılır bir şey değil. Beta sürücü bile yok 🙁 Şimdilik varsayılan sürücü ile devam edeyim , ileride yeni güncelleme gelir illa ki. Yardımınız için tekrar teşekkür ederim.




Başınız sağolsun, Rabbim Cenneti ile müjdelesin inşaAllah.