Babama almak gibi bir hatada buldunduğum telefon. 1 ay geçti geçmedi ekranda şerit şerit renk panelleri oluştu. servisine gittim, servis kapanmış başka yere taşınmış, aldığım yere gönderdim. servis teslim aldı diye mail gönderdiler, lakin başarıyı aradığımda kayıtlarda cihaz bulunamadı diyor. abicim bizden direkt olarak 800 lira iste verelim sana, bu yollara gerek yok. şunu da merak ediyorum, ayıplı malı kullanıcı hatası olarak ne zaman sunacaklar. kısaca almayın pişmanlıktır.
Babama almak gibi bir hatada buldunduğum telefon. 1 ay geçti geçmedi ekranda şerit şerit renk panelleri oluştu. servisine gittim, servis kapanmış başka yere taşınmış, aldığım yere gönderdim. servis teslim aldı diye mail gönderdiler, lakin başarıyı aradığımda kayıtlarda cihaz bulunamadı diyor. abicim bizden direkt olarak 800 lira iste verelim sana, bu yollara gerek yok. şunu da merak ediyorum, ayıplı malı kullanıcı hatası olarak ne zaman sunacaklar. kısaca almayın pişmanlıktır.