• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

panaviatornado
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 01.06.2015
  • panaviatornado @panaviatornado

    Malûm kesimin elini sürdüğü hangi işte hayır kalmış ki burda da kalsın

    22 Haziran 2026 - 01:00 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    @agab Onu bilemedim hocam,😅

    15 Haziran 2026 - 19:33 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    @agab evet hocam ama ben geçiş yaptım. Yeni hat alımında farklı olabilir.

    15 Haziran 2026 - 17:41 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Hocam Vodafone bayisinde çalışan tanıdığınız varsa 30 GB şık tarife şu an 320 TL

    15 Haziran 2026 - 17:36 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Hocam aynı dertten müzdariptim. Bugün çözdüm. Uygulama ayarlarına girin. Pili seçin "Kısıtlanmamış" seçeneğini seçin. Artık kapanmıyor.

    15 Haziran 2026 - 17:25 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Benim araçta da kablosuz var. Ne kadar uğraşırsan uğraş android auto bir şekilde açılıyor ben de android auto uygulamasını devre dışı bıraktım. Normal Bluetooth ile devam ediyorum.

    15 Haziran 2026 - 17:19 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Telefonda mükemmel ama pcde ekstra bir şey sunmuyor

    12 Haziran 2026 - 07:58 Beğen 1
  • panaviatornado @panaviatornado

    Şu kamera etrafına bildirim efekti olsa çok güzel olur.

    04 Haziran 2026 - 15:24 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    @7ocloguz O zaman iş başka hocam. Alınır.

    03 Haziran 2026 - 18:25 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Tadı çok kötü önermem. Sanki soğuk suya üç kere kahve kahve kahve demişler gibi bir tadı var.

    03 Haziran 2026 - 18:18 Beğen 3
  • panaviatornado @panaviatornado

    Hocam 1.5 yerine 1.6 132 beygirlik alsanız sanki daha çok memnun kalırsınız. Ben ilk defa bir Toyota motorundan şikayet edildiğini duydum pek hayra alamet değil.

    03 Haziran 2026 - 18:17 Beğen 1
  • panaviatornado @panaviatornado

    @leventp Kesinlikle hocam.

    03 Haziran 2026 - 07:01 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar ağır kanlı adamlardır
    Değişen bir dünyaya karşı
    Kerpiç duvarlar gibi katı
    Çakır dikenleri gibi susuz
    Kayıtsızca direnerek yaşarlar.
    Aptal, kaba ve kurnazdırlar.
    İnanarak ve kolayca yalan söylerler.
    Paraları olsa da
    Yoksul görünmek gibi bir hünerleri vardır.
    Her şeyi hafife alır ve herkese söverler.
    Yağmuru, rüzgarı ve güneşi
    Bir gün olsun ekinleri akıllarına gelmeden
    Düşünemezler…
    Ve birbirlerinin sınırlarını sürerek
    Topraklarını büyütmeye çalışırlar.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar karılarını döverler
    Seslerinin tonu yumuşak değildir
    Dışarda ezildikçe içerde zulüm kesilirler.
    Gazete okumaz ve haksızlığa
    Ancak kendileri uğrarlarsa karşı çıkarlar.
    Adım başı pınar olsa da köylerinde
    Temiz giyinmez ve her zaman
    Bir karış sakalla gezerler.
    Çocuklarını iyi yetiştiremezler
    Evlerinde kitap, müzik ve resim yoktur.
    Bir gün olsun dişlerini fırçalamaz
    Ve şapkalarını ancak yatarken çıkarırlar.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar köpekleri boğuşunca kavga ederler.
    Birbirlerinin evlerine ancak
    Ölümlerde ve düğünlerde giderler.
    Şarkı söylemekten ve kederlenmekten utanırlar
    Gülmek ayıp eğlenmek zayıflıktır
    Ancak rakı içtiklerinde duygulanır ve ağlarlar.
    Binlerce yılın kalın kabuğu altında
    Yürekleri bir gaz lambası kadar kalmıştır.
    Aldanmak korkusu içinde
    Sürekli birbirlerini aldatırlar.
    Bir yere birlikte gitmeleri gerekirse
    Karılarından en az on adım önde yürürler
    Ve bir erkeklik işareti olarak
    Onları herkesin ortasında döverler.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar yanlış partilere oy verirler
    Kendilerinden olanlarla alay edip
    Tuhaf bir şekilde başkalarına inanırlar.
    Devlet, tapu dairesi, banka borcu ve hastanedir
    Devletten korkar ve en çok ona hile yaparlar.
    Yiğittirler askerde subay dövecek kadar
    Ama bir memur karşısında -bu da tuhaftır-
    Ezim ezim ezilirler.
    Enflasyon denince buğday ve gübre fiyatlarını bilirler
    Cami duvarı, kahve ya da bir ağaç gövdesine yaslanıp
    On bir ay gökyüzünden bereket beklerler.
    Dindardırlar ahret korkusu içinde
    Ama bir kadının topuklarından
    Memelerini görecek kadar bıçkındırlar
    Harmanı kaldırdıktan sonra yılda bir kez
    Şehre giderler!

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar otobüslerde ayaklarını çıkarırlar
    Ayak ve ağız kokusu içinde kurulup koltuklara
    Herkesi bunalta bunalta, yüksek perdeden
    Kızlarının talihsizliğini
    ve hayırsız oğullarını anlatırlar.
    Yoksulluktan kıvrandıkları halde, şükür içinde
    Bunun, Tanrının bir lutfu olduğuna inanırlar.
    Ve önemsiz bir şeyden söz eder gibi, her fırsatta
    Gizli bir övünçle, uzak şehirdeki
    Zengin bir akrabalarından söz ederler.
    Kibardırlar lokantada yemek yemeyi bilecek kadar
    Ama sokağa çıkar çıkmaz sümküre sümküre
    Yollara tükürürler…
    Ve sonra şaşarak temizliğine ve düzenine
    Şehirde yaşamanın iyiliğinden konuşurlar.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar ilk akşamdan uyurlar.
    Yarı gecelerde yıldızlara bakarak
    Başka dünyaları düşünmek gibi bir tutkuları yoktur.
    Gökyüzünü baharda yağmur yağarsa
    Ve yaz güneşleri ekinlerini yetirirse severler.
    Hayal güçleri kıttır ve hiçbir yeniliğe
    -Bu verimi yüksek bir tohum bile olsa-
    Sonuçlarını görmeden inanmazlar.
    Dünyanın gelişimine bir katkıları yoktur.
    Mülk düşkünüdürler amansız derecede
    Bir ülkenin geleceği
    Küçücük topraklarının ipoteği altındadır.
    Ve birer kaya parçası gibi dururlar su geçirmeden
    Zamanın derin ırmakları önünde…

    KÖYLÜLERİ, SÖYLEYİN NASIL
    NASIL KURTARALIM?

    02 Haziran 2026 - 23:08 Beğen 2
  • panaviatornado @panaviatornado

    @pesatalim İnşallah gelecek güncellenmelerle bozulmaz da 5-6 yıl kullanırız hocam

    02 Haziran 2026 - 23:06 Beğen 1
  • panaviatornado @panaviatornado

    @abdlkadrergin Teşekkürler hocam

    02 Haziran 2026 - 21:14 Beğen 1
  • panaviatornado @panaviatornado

    DSG diye okudum😅

    02 Haziran 2026 - 21:13 Beğen 2
  • panaviatornado @panaviatornado

    Hocam markette alışverişte direkt kullanabiliyor muyuz?

    02 Haziran 2026 - 21:12 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Bu adam kadar itici ve cahil başka bir influencer yok

    02 Haziran 2026 - 18:14 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Bunları yapan gerizekalıların kafasına silah mı dayıyorlar acaba

    02 Haziran 2026 - 18:12 Beğen
  • panaviatornado @panaviatornado

    Nokia muhteşemdi, keşke yaşasaydı

    02 Haziran 2026 - 18:10 Beğen
  • Durum (118)
  • Yorum (1134)
  • Takipçi (25)
  • Takip edilen (1)
  • Favori (147)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#BirazMüzik#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

15

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

IP Kameralar 3 model karşılaştırma (Xiaomi / TP-Link / Havit )

24

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Thinkpad T460s

23

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54

Lexus ES300h Exclusive

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum