Apple'ın da kamerası Sony, iPhoneların ekranı Sharp-LG-Optronics, iPad-Macbookların ekranı da Sharp-LG-Samsung, iPhone 5S A7 işlemcisini de Samsung üretiyor. Apple da çıkmacı mı ?
Apple'ın da kamerası Sony, iPhoneların ekranı Sharp-LG-Optronics, iPad-Macbookların ekranı da Sharp-LG-Samsung, iPhone 5S A7 işlemcisini de Samsung üretiyor. Apple da çıkmacı mı ?
Son bir saat içinde 147 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
3 yıldır Jazz CVT kullanıyorum, CVT'yi ya çok seversiniz ya nefret edersiniz, 7 ileri moduna alarak vitesli de kullanabilirsiniz, konforu ve yakıt tüketimi çok iyi,performanstan biraz çalıyor.