• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Ömür Kaya
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 14.04.2019
  • Ömür Kaya @omurbeg

    @te-bekir Tüketici Hakem Heyetine tekrar git ve ödeyip ödememen gerektiğini sor madem kafan bu denli karışık benim bildiğim fiyatı ödemeniz gerekiyor ama yine de işin bilenine sormakta fayda var

    29 Ekim 2019 - 23:43 Beğen 1
  • Ömür Kaya @omurbeg

    @te-bekir Sanırım icra edilmemek için parayı ödüyorsun sonra Tüketici Hakem Heyeti sayesinde paranı geri alıyorsun tabi ekstra dava da açabilirsin beni uğraştırdılar vesaire ama ona ne kadar gerek duyarsın bilemem

    29 Ekim 2019 - 23:42 Beğen
  • Ömür Kaya @omurbeg

    Tüketici hakları kanunları düzenlenmezse veya kaldırılmazsa sonsuza kadar geçerli.

    09 Ekim 2019 - 20:41 Beğen
  • Ömür Kaya @omurbeg

    @korkutsa Ben orada indirimi misal verdim hocam rakamlar aydan aya hatta firmadan firmaya değişiyor onlara takılmayın.

    02 Eylül 2019 - 08:28 Beğen
  • Ömür Kaya @omurbeg

    @bayram16emre Hocam tüketici haklarına başvuruda bulunursanız yapmanız gerekenleri bir bir size anlatacaklardır zaten 1 yıldan fazla olduğu için taahütünüz hiçbir şekilde ceza ödemeden çıkabilirsiniz,yani kanun bunu söylüyor

    14 Temmuz 2019 - 17:39 Beğen
  • Ömür Kaya @omurbeg

    Eğer sözleşmeniz 1 yıllıksa kullandığınız indirimler veya kullanmadığınız ayların indirimleri hangisi daha azsa onu ödersiniz örneğin 12 aylık sözleşme 1 ay kullandınız fesh etmek istiyorsunuz indirim 20 tl kalan ayların indirimi ise 220tl siz en az olan 20tlyi ödersiniz ya da 11.aydasınız diyelim 11 ay kullandınız,kullandığınız indirimler 220tl kullanmadığınız ayların indirimi 20tl siz yine 20 tl ödersiniz .

    14 Nisan 2019 - 19:26 Beğen
  • Ömür Kaya @omurbeg

    @mertcankaraca2000 1 yıl doldurmana gerek yok,istediğin zaman vazgeçebilirsin.

    14 Nisan 2019 - 19:23 Beğen 1
  • Ömür Kaya @omurbeg

    Arkadaşlar konu eski biraz ama buraya sürekli bir insanarın geldiğini düşündüğüm için şunu ekleme gereksinimi duydum. Arkadaşlar 1 yıldan fazla olan sözleşmelerde 1 yılı doldurmanıza gerek yok diyelim ki 2 yıllık sözleşme yaptınız 1.ayından direkt vazgeçebilirsiniz hiçbir ücret ödemeden ya da 2. ayından yani 1 yılı doldurduktan sonra vazgeçmek diye bir şey yok ne zaman isterseniz o zaman.

    14 Nisan 2019 - 19:22 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (8)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#NATO#Formula1#Ankara#elma#Network#Alma#networking#3DPrinter

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Gigabyte Radeon RX 9060 XT Gaming OC 16G

1

Game Garaj Slayer X7T XL-5070: Slayer geri döndü!

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Şekilli MSN Nickleri

18

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

18

iPhone pil değişimi deneyimleri

4

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Amazon Fire TV Stick 4K - İnceleme

8

Arçelik 2486 CEI Buzdolabı

1

Mirc Chat Sohbet

12

XML-T6 EL Feneri

20

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116
Tümünü gör

Son bir saat içinde 212 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum