• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

OGZ187
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 14.05.2017
  • OGZ187 @ogz187

    tesekkurler

    06 Nisan 2021 - 20:35 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    @hkellecioglu can bey gelicek mi?

    16 Ekim 2019 - 23:10 Beğen 1
  • OGZ187 @ogz187

    can gelicek mi? Bilgisi olan var mi?

    03 Ekim 2019 - 01:24 Beğen 1
  • OGZ187 @ogz187

    yanlis hatirlamiyorsam, Umut'la cin mali telefonlarin incelemesi yapilacakti.

    25 Eylül 2019 - 00:13 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    Umut olsaydi izlemicektim. Teşekkürler Teknoseyir

    27 Mart 2019 - 04:32 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    Bende z87-pro vardi, windows boot etmiyordu alcaklar dikkat etsin

    16 Mart 2019 - 01:33 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    20 dakikadir 2017 in 36. video sunu izliyor musum. birde kendi kendime bu haberleri daha once nerde duydum diyorum.

    16 Eylül 2018 - 00:46 Beğen 2
  • OGZ187 @ogz187

    izlicek birseyler ariyordum ,cok iyi oldu

    08 Eylül 2018 - 01:04 Beğen 1
  • OGZ187 @ogz187

    merhaba 4tb hdd'in icinden tak tak diye ses geliyo, manage'dan baktigimda hdd'yi goruyo ama acilmiyo. icinde 4 tb lik arsivlik filmler vardi kurtarmam mumkun mu? @leventp (sistemim eng yazim hatalari icin kusura bakmayin)

    12 Şubat 2018 - 14:29 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    z87-pro anakartim var , m.2. adaptorle Samsung 960 evo ssd bagladim, icine isletim sistemi kura biliyorum ama boot edemiyorum. yardimci olabilir misiniz.(@gamsizm )

    10 Şubat 2018 - 15:36 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    murat bey sistemimle ilgili bir sorunum var yardimci olabilir misiniz.(@gamsizm)

    10 Şubat 2018 - 15:08 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    @cnkr tamamdir sizden haber bekliyorum. iyi tatiller

    19 Ocak 2018 - 19:01 Beğen 1
  • OGZ187 @ogz187

    urun hala satilik mi (g700)

    18 Ocak 2018 - 19:50 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    sarj dayken kullanila biliniyo mu?

    18 Ocak 2018 - 16:17 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    bende g700 var bozulmaya basladi
    yerine urun begenemedim.

    18 Ocak 2018 - 00:28 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    urun hala satilik mi

    18 Ocak 2018 - 00:26 Beğen
  • OGZ187 @ogz187

    merhaba powercolor devil13 290x 2x almayi dusunuyorum (cift gpu lu modeli) bende de 2 tane 290x var. crossfire yapsam,(3 ekran kart 4 gpu) pci band genisliginin ustune cikarmiyim? (klavyem eng turkce karakter kullanamiyorum)

    14 Mayıs 2017 - 14:52 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (17)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (4)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum