• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ogulcanertunc
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    evet nd1000 ustune nd 8 filtre ile fotografi cektim

    06 Temmuz 2015 - 07:48 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    teşekkürler, biraz zaman bolluğu ve sabır gerekiyor manuel için, umarım bir zaman boşluğunuz olurda geliştirirsiniz .

    29 Haziran 2015 - 09:57 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    @ilkerkalyon işte burada 🙂

    29 Haziran 2015 - 09:53 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    şu an $99.99 a kendi sitesinde satılıyor.

    17 Haziran 2015 - 23:55 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    mvmt watches'a bakabilirsin, fiyatları uygun tasarımı güzeldir.

    17 Haziran 2015 - 22:18 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    türkiye'nin kaçınılmaz gerçekleri 1- elektrik direkleri 2-çanaklar 🙂

    23 Şubat 2015 - 21:38 Beğen 6
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    bildigim kadariyla degistirmede bir sikinti olmuyor, yeni harddisk taktiktan sonra internetten macbook yukleme yapiyor yeni diske, video yardimci olabilir.

    https://www.youtube.com/watch?v=0K82njigCTA&ab_channel=358studios

    19 Şubat 2015 - 16:04 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    imzayi sadece biri alip kullanmasin diye ustune atmistim, sag altta fazla golge isik oldugu icin koymiyim demistim.

    19 Şubat 2015 - 00:17 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    bende öyle dusunuyorum, fotografa hoş bir atmosfer katıyor.

    18 Şubat 2015 - 23:56 Beğen 1
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    eger estantene suresini uzun surelerde tutarsaniz ornegin 10 saniye, makinede ayna kalkar 10 saniye boyunca isik kaynagi ve isik yansimasi yapan her sey sensor uzerine duser, arabalarin farlarida isik kaynagi oldugu icin sensorde izini birakir boylece araba gozukmez ama isin kumesi olusur.

    18 Şubat 2015 - 23:53 Beğen 4
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    o zaman epey iyiymis 🙂 yazik gecerken kapinizi tiklatabilirim.

    15 Şubat 2015 - 13:45 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    orjan taraflarindan da guzel gun batimi yakalanabilir, kaz daglari filan hos durur bence

    15 Şubat 2015 - 13:43 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    @abdlkadrergin kendisi Ayvalık'ta değil Cunda Adasında restoranların sıralandığı sahil yürüyüş yolundan sonra kendisini lokma imparatoru olarak bulabilirsin, lokmanın yanına her gün taze olarak yaptığı sakızlı dondurma candır. maps linki değilde şöyle 4sq linki veriyorum, resimli olsun diye. https://foursquare.com/v/cunda-lokma-imparatoru/539ca6f4498e1b0751e3d414

    15 Şubat 2015 - 10:42 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    Akçay Altınoluk tarafından gelen tekneler çok dolu oluyor, onun yerine Edremit'ten otobüs ile gelip rahatça Cunda ve Ayvalık'ta dolaşabilirsiniz, Saki abinin lokmalarını tatmadan gitmeyin ama 🙂

    15 Şubat 2015 - 05:11 Beğen 1
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    yok resim yazdan kalma 🙂

    15 Şubat 2015 - 04:30 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    aslinda evet, genelde bir yapaylastirma oluyor ama su bulunan yerlerde bence cok hos duruyor, sirf bu yuzden 2 tane nd (pozlamayi uzatmaya yarayan filtre) ile dolasiyorum.

    10 Şubat 2015 - 00:32 Beğen 1
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    @nkarakas aslinda fotograf 20 saniyelik uzun pozlama suda bulunan perdemsi yapi o yuzden

    10 Şubat 2015 - 00:29 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    kullanacağın ekipmanla alakalı bir durum bence makinenin lens ile beraber olan ağırlı kaldırmalı, sırt çantan varsa eğer onun içine veya tripod taşıma kısmına sığması için kapalı boyu kısa olmalı, eğer çok yük kaldıramam taşıyamam dersende hafif olanlara bakmalısın hafiften kastığım sağlam basan hafif modeller de mevcut, tripod genelde parçalanana kadar kullanılan bir ekipman dikkatlice araştırmanı öneririm.

    25 Ocak 2015 - 21:30 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    apple'a samsung'a fazladan vergi ama yerli mali diye bire bir taklit urun, zorlu isini cinliler kadar iyi bilse fazladan vergi dayatmasi yapmazdi. en azindan uzak dogulu arkadaslar kopyaliyoruz abi diyor.

    09 Ocak 2015 - 23:54 Beğen
  • ogulcanertunc @ogulcanertunc

    bildiğim kadarıyla 2 işe yarıyor, birincisi adından anlaşıldığı üzere şebekeden kaynaklanan dalgalanmayı düzenleyip cihaza zarar geleceğine sigortayı attırıyor, ikincisi ise elektrik kablolarından oluşan paraziti azda olsa engellemesiç

    24 Aralık 2014 - 20:37 Beğen
  • Durum (11)
  • İnceleme (6)
  • Yorum (50)
  • Takipçi (16)
  • Takip edilen (16)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum