Son bir kaç haftadır podcastten dinlediğim için yeni mi fark ediyorum bilemedim ama farklı kamera açıları renk katmış hocam, elinize emeğinize sağlık.
Son bir kaç haftadır podcastten dinlediğim için yeni mi fark ediyorum bilemedim ama farklı kamera açıları renk katmış hocam, elinize emeğinize sağlık.
Bi Noctua NH-D14 mü gördüm ne orada? Onun da incelemesi gelir mi acaba? 🙂 Bu arada donanım incelemeli ilaç gibi geldi, helal olsun süper gidiyorsunuz. Devamını bekliyorum
Naçizane bir önerim olacak, bu videoların sonuna yeni eklediğiniz sosyal medya bağlantıları ve abone ol butonu çok hoş, onların yanında bir de bir önceki incelemenizin videosu ufak bir pencerede oynasa, güzel olur zannımca. Daha önce bir kanalda görmüştüm
Teknoseyir'i izleyicilerin isteklerine göre şekillendirmeniz gerçekten çok mantıklı. İnşallah üyelik sistemi başladığında ekstra içeriğin kalitesinden dolayı üye olmak istemeyenler kararlarını değiştirirler de 4000 civarı bir sayıya ulaşılır. Başarılarınızın devamını diliyorum 😉
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Benim için önce Teknoseyir, sonra LTT gelirdi. Olmadı be aga..