Tasarım konusu göreceli bir kavram ve şahsen benim hoşuma gitti ki telefon şu an elimde ve aldığıma da pişman olmadım.Bence telefondaki tek sorun çabuk ısınması.Örneğin Asphalt 8 gibi bir oyunu yarım saat oynadığımda gerçekten çok fazla ısınıyor ancak bu benim için çok büyük bir problem değil.Eğer almak isiteyen varsa tavsiye ederim pişman olmayacaktır.Teknoseyire de bu inceleme için çok teşekkür ederim
Tasarım konusu göreceli bir kavram ve şahsen benim hoşuma gitti ki telefon şu an elimde ve aldığıma da pişman olmadım.Bence telefondaki tek sorun çabuk ısınması.Örneğin Asphalt 8 gibi bir oyunu yarım saat oynadığımda gerçekten çok fazla ısınıyor ancak bu benim için çok büyük bir problem değil.Eğer almak isiteyen varsa tavsiye ederim pişman olmayacaktır.Teknoseyire de bu inceleme için çok teşekkür ederim