Call of Battlefield ney
x86 yoksa x64?
Bloodborne incelemesini izle
E artık BrBa-yı 3 kez izledim artık sıkıcı geliyor 😀
Ben indirim bekliyorum almak için)
Bomb neutralized Android güzel ya istediğini yapıyorsun
Nexus 5 KitKat-tandır o 😀
Evet Android fanboyu detected 😀
Ghosts AW hariç onlara PCnin gücü çatmadı
CODların hepsini bitirdim ben 😀
Hikaye neden bahsediyor?
Documentse gitmiştir muhtemelen
1080p izliyorum şu anda.
Ben de yaparım sırf eğlence için
E bi zahmet 4790-a 980 alsın. Ona anca o yakışır.
930.
Ever heard of Adblock?
4gb az olmuş. 8 iyi olurdu
Iğrenç. Lollipop-un içine etmişler.
Ben zaten kapattım sinir oluyorum kendi kendine oynatınca
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Call of Battlefield ney