Biraz önce gittim i7 4790K çaktım, 1000TL gitti hafifledim 😀 HD Graphics 4600 ile de baya oyun oynarım artık 😀 😀
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ne 1000 tl mi? Dolar uçunca aç gözlülerde üzerine bindirmişler.
Maalesef ama geçen hafta 1175TL'ye çıkmıştı hatta 😀
darboğazın dibine vurursun artık 🙂
Var canım amd radeon hd 5750 var 😀 Fakat R9 3xx serisi çıkınca ekran kartını almayı düşünüyorum o bakımdan bir kaç ay emektar 5750 ile devam 😀 Bu bildirimi yazmamdaki sebep 4600 acaba hd 5750'den iyi midir 😀 😀
E bi zahmet 4790-a 980 alsın. Ona anca o yakışır.
@onurery aynı benim kafadasın hocam. GTX580 SLI kullanıyorum i7-3770K ile gelen geçen "one hacı" diyor. Oyun oynamayı bıraktıktan sonra ne güzel oluyor herşey 🙂
@teknoburak Hocam, sadece oyun oynamayacağımdan bu tercihi yapmak zorunda kaldım, geçen hafta i5 4690K aldım, 1 haftadır işlerin yoğunluğundan dolayı sistemi toplayamadıydım. Bugün de sabah kalktım, dedim ya ben sırf oyun oynamayacam ki , Photoshop kullanıcam, oyun motoru çalışacak, virtual machine kurucam vs. , e sen niye 300 küsür lira fark verip de 4790K almadın dedim, sonucunda da gittim tekrar vatana değiştirdim 😀 😀 Demek ki her şeyde bir hayır varmış, geçen hafta işlerim yoğun olmasa şuan i5 kullanıyordum, keşke diyip duruyordum. Neyse uzun oldu biraz 😀 Şu an en büyük umudum amd'nin şöyle 700TL civarına sağlam bir kart çıkartması 370X yada 380 şöyle sağlam f/p olsa tadından yenmez. Olmadı 3xx'ler çıkınca 280X yada 285 ucuzlar onlardan birini çakarım 😀
@onuery bende dediğim sistemi ayağı kaldırmaya başlıycam pazartesi günü soğutma ve ssdleri bekliyorum 🙂 i7-3930K ve Rampage IV Extreme buldum 1000 liraya 🙂
Fiyat baya iyimiş yaw 😀 @teknoburak
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-masaustu-profesyonel-seri-masaustu-kasa-205840581/detay linkide bu 🙂 Aynı kasadan 1 tane daha var.
GTX 590 ne abi 😀 😀 😀 @teknoburak
Aynen 🙂 Efsane bildiğin ASUS'un Matrix'i olsaydı alırdım valla.