yeni yaptılar aslında 12Tl en parayla 6TL' ye geliyordu hatta bazı arkaadaşlar n11 kampanyasıyla 4TL ye falan aldılar, umarım tez zamanda tekrarlarlar.
Yaparız tabi.Ama orada hile yapanı atamayız, küfür edene elimiz bağlı bakarız.Kaliteli bir etkinlik yapılacaksa mutlaka kendi sunucumuzu kullanmalıyız.
Ben indirim bekliyorum almak için)
yeni yaptılar aslında 12Tl en parayla 6TL' ye geliyordu hatta bazı arkaadaşlar n11 kampanyasıyla 4TL ye falan aldılar, umarım tez zamanda tekrarlarlar.
😀
10 takım bile çıkar da, adam gibi sunucu lazım, maçları izleyecek adam lazım.
böyle daha mütevazı (Steam sunucularıyla) eğlencelik bişeyler yapamazmıyız 😀
Yaparız tabi.Ama orada hile yapanı atamayız, küfür edene elimiz bağlı bakarız.Kaliteli bir etkinlik yapılacaksa mutlaka kendi sunucumuzu kullanmalıyız.
Anlaşılan bu akşam herkez TV başında, bende hevesim kaçmadan bi kaç maç atayım bari 😀
sevinirim gungorguzel 😀
Yeterli abone sayısına gelsek, sürekli açık sunucu açacağız....
İnşallah oda olur
10.000 abone olursa sponsor olacaklar
@burakozkes üstüme düşen bişey varsa elimden geleni yaparım.
Yok sağ olun yeter