general mobile mi tövbe. Almam aldırmam. Paralel ithalat xiaomi alın çok daha memnun kalırsınız.
general mobile mi tövbe. Almam aldırmam. Paralel ithalat xiaomi alın çok daha memnun kalırsınız.
Microsoft çağrı merkezi de Levent beyin dediği gibi paylaşmayı kabul etmiyorsan kapat diyor.
@gamsizm kanal ayarları dahil herşeyi denedim ama pek fazla düzelme olmadı. 2.4 ghzde kullanılacak alet değil. wifi boostu kullanmanızı pek tavsiye etmem. bandwidth ayarlarını elle yapmanızı ve 5 ghz de kanal 36 yı tavsiye ederim. Güle güle kullanın.
3 olanı kullanıyorum. 2.4 ghz bağlantıda inanılmaz seviyede yavaş. neredeyse bütün firmware sürümlerini denedim ama çözüm bulamadım. Benim gibi yabancı forumlarda da aynı sıkıntıyı yaşayanlar var. Murat Bey sizde 2.4 ghz de modemin verdiği hızı aynen sağlayabiliyor mu ?
Levent Bey trt vergisi konusunda hislerimize tercüman oldu. Bende de tv var ama anten takılı değil tv yayını izlemiyorum fakat elektrik faturasında aldığım neredeyse her elektronik alette trt vergisi ödüyorum. Sanki akıllı saatimizden veya wifi bağlantılı buzdolabından trt izliyoruz.
15 temmuzda canını ortaya koyanlara biraz saygınız olsun. Onlar herhangi bir sebepten canlarını yitirmedi. Sözde siyasete girmiyorsunuz ama her yeriniz siyaset kokuyor.
Hamdi Bey'in yorumları Murat Bey ve Levent Bey'den farklı olarak tat katıyordu.Eksikliği fazlasıyla hissedildi. Bakalım böyle izlemeye devam edebilecek miyiz.
Samsung kadar telefon üretici olan başka bir firma var mı bilmiyorum. Telefonun neredeyse tamamını kendileri yapıyor. İşlemci, depolama, ram, batarya, kamera, ekran vs. Yani adamlar gerçek bir telefon üreticisi.
turknet bir sürpriz yapmadı 50mbit 16ya düşüyor şuan için hızda herhangi bir olumsuzluk yok. turk telekom en ucuz fiber 24mbit 35gb akk 77tl yazıyor.
İnceleme güzel olmuş, diğer elektrikli aletlerin de incelemelerini bekliyoruz.
@homerusan Solucan deliği açıp anında gitme gibi bişey uydursalar daha mantıklı olurdu sanki.
Cehaletimi mazur görün ama 2 milyon ışıkyılı uzaklıktaki hadi onu geçtik 600 sene yolculuğu süren bir hedefin araştırmasını nasıl yapmışlar. En iyi ihtimalle baktıkları yerden o hedefin 600 sene önceki halini görmüş olmayacaklar mı ? Bu serinin hiçbir oyununu oynamadım meraktan incelemelerine bakıyorum.
Dikkatimi çekti, arkadaki haritada Türkiye ve karadenizi göremedim.
ADSLde bu hat kaldırmıyor muhabbeti bir yere kadar yalan. Şöyle ki; 8 mbite kadar olanı kullandım 5-6 mbit den daha yukarı çıkamadım. 16mbite kadar olana geçtim 10mbitten yukarı çıkamıyorum. Meğer hattım 24e kadar olanı da destekliyormuş.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@alpolic_fr Sevmemen onur kırıcı konuşmanı gerektirmez. Ben kendisini eğlenceli buluyorum. Araba konusunda faydalı bilgileri espirili eğlenceli bir şekilde veriyor.