• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

neokaos
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 21.05.2014
  • neokaos @neokaos

    Aynen belirttiğiniz gibi ana neden dsg'li araçların fazla satması @buffoon . Sayısal veri olarakta bu şekilde. Hondanın,ki hondanın mekanik aksamı vw den daha iyidir, dillere destan sağlam cvt şanzımanın vermiş olduğu sorun araç satış adeti ile orantılandığın da dsg ile aynı hatta daha fazladır. Evet dsg hassa bir şansımandır, araç az yaksın diye hareket halinde iken N ye alınmaz, yokuşlarda D de uzun süre bekletilmez, park edilirken önce N sonra el fireni sonra P moduna alınmadan olmaz, 125 lik motordan yazılım ile 140 hp elde edilip tort 200 yüzden 250 ve üzerlerine çıkartılmaz , bunları belki başka (cvt gibi) yapsanız daha geç sorun çıkartır ya da çıkartmaz ancak dsg nin rahatlığı ve performansı tartışmasız zf şanzımanlardan sonra yani üst segement dediklerimizden sonra en iyisi. Gülü seven dikenine katlanacak, bende dsg kullanıcısıyım ve etrafımda da 3 adet kullanan var, kimsede bir sorun yok. DSG şöyle kötü diyen arkadaşlarda gereksiz kaygılar içinde , avrupada bir çok araç otomatik ve en çok kullanılan şanzıman ise yine dsg. Dediğim gibi neden hassas sorusu herkesin hakkı ama DSG tukaka demek haksızlık olur.

    06 Şubat 2017 - 20:18 Beğen
  • neokaos @neokaos

    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ...

    22 Nisan 2015 - 21:46 Beğen 1
  • neokaos @neokaos

    Sayın Veysel sizin bileceğiniz iş yukarıda da söylediğim gibi, tasarım konusu önemli değilse (ki burada zevkler ve renkler tartışılmaz felsefesi vardır) asus görünüşü,malzeme hissiyatı ve özellikle kırmızı yada altın sarısı kasalarıyla hakikaten farklı ve canlı durmakta, lenovo daha bi samsung yada sony z serisi gibi durmakta ve asustaki göz zevkini bana verememekte. Fiyatta da çok fark yok aldıktan sonra içinize hangisinin sineceği önemli çünkü.Saygılar.

    28 Mart 2015 - 19:36 Beğen
  • neokaos @neokaos

    en parlak renkler 930 da görülmekte, en gerçekçi renkler ise 6plus ta görünmekte, s5 930 ve s6 nın arası gibi durmuş noise yok gibi ama bulanıklaştırma fazla olmuş, netlik bozulmuş. f6 ise biraz daha fazla piksele sahip olsaymış hakikaten iyi olurmuş, s5 ve note4 arasında ton farkı var gerisi aynı, nexus ve m9 elendi , 6 plus yada 930 illaki birisini seç derlerse 6plus, neden dersen daha keskin çıkmış ve gerçekçi renk yakalamış

    28 Mart 2015 - 19:24 Beğen
  • neokaos @neokaos

    donanım olarak lenovo önde gibi durmasına rağmen aynı performansı asus zenfon dan da alırsın, işletim sistemleri arayuz hariç aynı ve asus sanki arayüzde daha sade gibi, güncelleme konusunda asus lenovo dan daha hızlı tepkiler vermekte,kamera konusunda ise pixsel seni yanıltmasın (lenovo 13-asus 8 mp) ikisinide algilayıcısı küçük ve kalitesiz, ama fiyatlarına göre idare etmekle birlikte gece çekiminde bir tık asus daha iyi sonuçlar vermekte( karanlıkta ortamda bile foto çekerim iddasında asus, hatta zenfon6 incelemesinde Murat Gamsız bu konuya değinmekte), bence donanım ve yazılım olarak fark yok, batarya ise bekleme sürelerinde aynı değerleri vermekte(ikisininde 2000mah) ve aktif kullanımda(oyun,3g,görüşme,sosyal medya vb) lenovo bi yarım saat gibi daha dayanıklı gibi( intel işlemciden dolayı asus biraz fazla yakıyor). sonuç olarak 100 lira asus daha ucuz ve asus tasarım olarak daha şık durmakta(kendi görüşüm) ağırlık ve kalınlık olaraksa zaten aynı sayılırlar. Ben olsam zenfone5 alırım. Saygılar.
    edit-an itibari ile hızlıal da lenovo 800 tl, asus 700 tl

    28 Mart 2015 - 19:10 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Formatted silicon power V.3.7.O dün aynısı başıma geldi , aygıt yöneticisinden olmadı bu program kesin Çözüyor

    07 Mart 2015 - 20:25 Beğen
  • neokaos @neokaos

    teşekkürler sayın @benvaryaben dediğiniz gibi optimize vb. kullanıcıyı çok ilgilendirmeyen ve yenilik içermeyen arka plan düzenlemesi gibi bir güncelleme olmuş...biraz daha karıştırdımda küçük ayrıntılar dışında bir gelişme yok...

    28 Şubat 2015 - 21:04 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Sayın @abdulkadirkaya belkide incelemişsinizdir şuradan http://forum.donanimhaber.com/m_82687654/mpage_77/tm.htm kafanızdaki birçok soruna cevap bulabileceğinize inanıyorum. Pil konusunda lumia 1020 biraz zayıf tabi bu benim kullanım kıstasıma göre yaptığım bir yorumdur. Bu telefonun asıl amacı net ve su götürmez bir şekilde fotoğraf çekmedir. Geriye kalan akıllı telefon ambiyansına sahip olmakla birlikte uzun süre wifi+3g kalayım sörf yapayım mesajlaşayım, 3-4 saat oyun oynayayım sürekli müzik ve video izleyeyim , derseniz günü çıkarmanız çok zor....kendimden örnek verecek olursam gün içerisinde 1-1,5 saat gibi tel görüşmem oluyor, mail kontrolü ,facebook takibi şöyle bi haber okuyayım falan gibi net kullanımım da yine 1-1,5 saati geçmemekte , oyun oynama olayı yok , yine 1 saat gibi müzik(video vb. yok) dinleme gibi bir kullanımla günü rahat çıkarmakta. Ancak şöyle bir doğa gezisine çıkıp onlarca foto çekersen , hele o zenon flashı sürekli kullanırsan o pil yine günü çıkartamayabilir. Yok normal telefon gibi kullanırsan ki ben bunu sık yapıyorum , 2 günü görüyorum (tabi arada foto , internet kaçamakları oluyor 😉 ) . beklentin benim gibi ihtiyacın oldukça akıllı tel nimetlerinden yararlanayım birde kaliteli foto çekeyim ise alın , yok ben çok yoğun kullanacağım foto çok önemli değil derseniz nexus6 yada sony z3 e yönelin derim.umarım yardımcı olmuşumdur sayın @abdulkadirkaya ....

    28 Şubat 2015 - 21:02 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Sayın Latif Eren Uluçay @darkinq16 çok çok teşekkür ederim. Gecenin bir vakti hem zamanınızı hem de değerli fikirlerinizi paylaştınız. Tecrübe kokan bu önerilerinizi sabah ayrıntısı ile bir kez daha enine boyuna irdeleyeceğim. Şu dolar mevzusu zaten ikircikli bir konu, onuda bir ele alıp 3-5 güne nihai kararımı vereceğim. Tekrar size ve diğer TS Üyelerine fikirleri için teşekkür ederim. iyi geceler dilerim .

    23 Şubat 2015 - 03:50 Beğen
  • neokaos @neokaos

    3120 lira + 480 lira monitör

    23 Şubat 2015 - 03:39 Beğen
  • neokaos @neokaos

    evet , klavye fare gerekli değil kasa + monitör gerekli

    23 Şubat 2015 - 03:22 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Olsun Sayın @darkinq16 artık eskisi eskidi:)

    23 Şubat 2015 - 03:18 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Sayın Ataberk R 290 olacak gibi Sayın Latif Eren Uluçay In sistem önerisini bekliyorum 🙂

    23 Şubat 2015 - 03:00 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Sanırım R290 'a yöneIeceğim Sayın @gintonic R 280 × ile 280 arasında bellek ve çekirdek hızlarında bence kayda değer olmayan farklılık ile birde DirectX sürümü farki var. 28o'nin günCel sürücü ile DirectX 12 olacağı söylemiş.Lakin Sayın Latif Eren Uluçay kanıma girdi 🙂

    23 Şubat 2015 - 02:54 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Sayın Ataberk fiyat min200 tl artıyor ki 2-3 ms 'ler icin 1ms içinse bildiğinize gibi 400 tl açar bütçe aciliyor

    23 Şubat 2015 - 02:19 Beğen
  • neokaos @neokaos

    Sayın CeeMoo "Sizde çok güzel damgalamışsınız." sözünüzü anlayamadım bunu kısaca açarmısınız?? Bununla beraber polemik yapma gibi de bir derdim yok ayrıca belirtmek isterim.

    22 Şubat 2015 - 23:06 Beğen
  • neokaos @neokaos

    bende turkcell romlu 1020 kullanıyorum, windows10 gelecekse denim güncellmesine gerek var mı? yoksa denim olmadan w10 güncellemesi almıyormu??

    18 Şubat 2015 - 23:54 Beğen
  • neokaos @neokaos

    L 1020 kullanıyorum Sayın Orcun. kendim için değil ilk kez akıllı tel kullanacak beklentileri ve bütçesi bu iki seçenekte kalmış birisi için dışarıdan farklı görüşler almak ve arkadaşa göstermek istedim. Değerli fikriniz için teşekkürler.

    09 Şubat 2015 - 19:24 Beğen
  • neokaos @neokaos

    L 1020 kullanıyorum Sayın TedTheArchitect. kendim için değil ilk kez akıllı tel kullanacak beklentileri ve bütçesi bu iki seçenekte kalmış birisi için dışarıdan farklı görüşler almak ve arkadaşa göstermek istedim. Kızmayın 🙂

    09 Şubat 2015 - 19:20 Beğen
  • neokaos @neokaos

    ekran konusunda doğru söylüyorsunuz Sayın Can, ekran güzel net ama şu asfalt denilen oyunda gpu zorlanıyor, donanımı bir telefonda olsa yada hd ekranda olsa tam çözünürlük ve ayarlarda rahat oynatabilir, lakin 2k olunca medium ayarda sorun çıkarmıyor, ancak 2k ekran gerçekten farklı ve canlı gösteriyor, sarj ömrü bi %15-%20 daha fazla olabilirdi sonuna kadar katılıyorum size, apple tabletler 1-1.5 saat fark atıyor bu konuda, bence bu tabletin emsallerine göre en büyük zaafı bataryası...ama çok sorun edilecek derecede değil...

    25 Ocak 2015 - 16:32 Beğen 1
  • Durum (7)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (32)
  • Takipçi (13)
  • Takip edilen (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10
Tümünü gör

Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum