Sayın hocam elinize, dilinize sağlık güzel bir incelemeydi. Mac kullanmaya başlayalı 4 ay oldu. Bu incelemeniz bana kurs gibi geldi. Teşekkür ederim. İnşallah devamı da gelir.
Sayın hocam elinize, dilinize sağlık güzel bir incelemeydi. Mac kullanmaya başlayalı 4 ay oldu. Bu incelemeniz bana kurs gibi geldi. Teşekkür ederim. İnşallah devamı da gelir.
Son bir saat içinde 228 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yok artık hocam ne yaptın sen ? Cihaz bomba ama bütçe mafiş 🙂