Merhabalar. Incelemede gosterilen ornek fotograflarda sol ust koseye yakin kisimda gri bir leke gorunuyor. Bunlari gorunce acaba d600 de olan sensor yaglanmasi sorunu bu makinede de devam mi ediyor acaba diye sormadan edemedim. Video dan alinmis ornek ekran goruntusu ekliyorum.
Merhabalar. Incelemede gosterilen ornek fotograflarda sol ust koseye yakin kisimda gri bir leke gorunuyor. Bunlari gorunce acaba d600 de olan sensor yaglanmasi sorunu bu makinede de devam mi ediyor acaba diye sormadan edemedim. Video dan alinmis ornek ekran goruntusu ekliyorum.