Çok teşekkür ederim. Bu Rusya romunu nasıl kurabilirim? Bana aşama aşama yardımcı olabilir misiniz?
E-Posta adresim: [email protected]
Şimdiden size teşekkürlerimi sunarım Numan Bey.
Çok teşekkür ederim. Bu Rusya romunu nasıl kurabilirim? Bana aşama aşama yardımcı olabilir misiniz?
E-Posta adresim: [email protected]
Şimdiden size teşekkürlerimi sunarım Numan Bey.
Peki Rusya romu güncelleme alınca otomatik olarak bizde de gözüküyor ve kendi kendine kuruyor değil mi?
Kendi kurduğunuz rom için mi güncelleme geldi acaba öğrenebilir miyim?
Size birkaç sorum olacak bu güncellemeyi kurmadan önce.
1- Kameraya giriş çıkışlarda hızı yerinde mi?
2- Wireless bağlantılarında herhangi bir sorun çıkartıyor mu?
3- Ne ile kurdunuz bu resmi rom'u?
Yanıtlarsanız çok sevinirim.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Teşekkür ederim, yolladığınız postayı aldım. Siz de son bir defa teyit edin ve bana son bir cevap yollayın lütfen. Teşekkür ederim, nezaketinize göre çok sağolun Numan Bey.