Tam bende senin yazdıklarının aynısını yazmak için girdim baktımki sen yazmışsın ikimizde aynı konudan muzdaribiz ve hatta bizler gibi çok fazla kişi vardır bence. dediğin gibi ya çokmu zor bunda normal şebeke üzerinden görüntülü konuşma var yada yok demek. ben çok kullanıyorum çok şükür bir engelim yok ama bikaçtane sokakta gördüm işaret diliyle görüntülü konuşan bu gibi insanlar için bulunmaz nimet ekstra bi ücret yok konuşma paketin varsa bedava. seninde dediğin gibi uygulama ile yapın diyen arkadaşlar çıkacak hatta telefona okadar para veriyosun 1 gb internetmi alamıyosun diyeni bile gördüm o arkadaşın dünyadan haberi yok heralde acaba uygulama üzerinden görüntülü konuşma yaptımmı nekadar kotadan yiyo haberi varmı acaba he bide adamgibi 3g çeken biyer bulursak bide. bu konu ile ilgili kesin olarak bilmesemde görüntülü konuşmanın patenti samsungun elindeymiş ama dark ve discoverye konuyosa diğer markalar neden koymuyor çokmu para bunun patent ücreti veya sıkıntı neyse artık.Levent abi Murat gamsız duyun bizi bundan sonraki telefon incelemelerinizde lütfen bu konuyada değinin.......................
Tam bende senin yazdıklarının aynısını yazmak için girdim baktımki sen yazmışsın ikimizde aynı konudan muzdaribiz ve hatta bizler gibi çok fazla kişi vardır bence. dediğin gibi ya çokmu zor bunda normal şebeke üzerinden görüntülü konuşma var yada yok demek. ben çok kullanıyorum çok şükür bir engelim yok ama bikaçtane sokakta gördüm işaret diliyle görüntülü konuşan bu gibi insanlar için bulunmaz nimet ekstra bi ücret yok konuşma paketin varsa bedava. seninde dediğin gibi uygulama ile yapın diyen arkadaşlar çıkacak hatta telefona okadar para veriyosun 1 gb internetmi alamıyosun diyeni bile gördüm o arkadaşın dünyadan haberi yok heralde acaba uygulama üzerinden görüntülü konuşma yaptımmı nekadar kotadan yiyo haberi varmı acaba he bide adamgibi 3g çeken biyer bulursak bide. bu konu ile ilgili kesin olarak bilmesemde görüntülü konuşmanın patenti samsungun elindeymiş ama dark ve discoverye konuyosa diğer markalar neden koymuyor çokmu para bunun patent ücreti veya sıkıntı neyse artık.Levent abi Murat gamsız duyun bizi bundan sonraki telefon incelemelerinizde lütfen bu konuyada değinin.......................